Petr Holeček za volantem s domorodci, kteří si čtou noviny.
Autor: Petra Holečková
Angolané při výměně kabiny.
Autor: Petr Holeček
Chcete víc peněz? Chcete víc manželek? Fetiš - ve kterého Angolané věří - vše zařídí. Jsou to pozůstatky animismu.
Autor: Daniel Štros
Napříč celou Afrikou lidé věří v magii. Za vším je feitiço.
Autor: Petr Holeček
Zapadlé auto Mitsubishi.
Autor: Petr Holeček
Vytahování Mitsubishi. Místní cesty necesty.
Autor: Petr Holeček
Tatra 148 má oproti modelu T 138 vyšší výkon motoru a přepravní rychlost.
Autor: José M. Araujo
Petr Holeček při opravě Tatry 148.
Autor: José M. Araujo
„Podle mně Angola nebyla příjemná nikdy. S jednotlivci vyjdete, ale s vládou ne,“ řekl Holeček v rozhovoru pro Lidové noviny.
Autor: Petra Holečková
Oprava automobilů byla téměř na denním pořádku.
Autor: Petr Holeček
Teprve v roce 2002 byl konflikt definitivně ukončen, avšak Angola se dodnes potýká s řadou problémů.
Autor: Michael Špička
Kromě nemocí se Angolané musí dennodenně potýkat s množstvím dosud nevyklizených minových polí.
Autor: Michael Špička
V některých částech země jsou zcela běžné epidemie cholery, malárie, vztekliny a afrických krvácivých horeček.
Autor: Petr Holeček
V roce 2003 Holeček a další založili v Angole střední zemědělskou školu.
Autor: Petr Holeček
„Vyrazil jsem ráno za domorodci, kteří materiál kopou a vyrábí ručně. Lámou kámen, těží v řece písek, který se pak nosí na kopec, kde ho nakládáme lopatami,“ uvedl Holeček.
Autor: Petr Holeček
Domorodci, kteří se živili jako lamači kamene.
Autor: Petr Holeček
Po skončení občanské války Angola začala intenzivněji využívat přírodní zdroje.
Autor: Vladimír Lima
Nejvíce času Holeček trávil s domorodci.
Autor: Petr Holeček
Holečkův obchod i agentura zároveň.
Autor: Petr Holeček
Pozůstatky po občanské válce v Angole.
Autor: Petr Holeček
Nevystřelená patrona, díky které píchla pneumatika.
Autor: Petr Holeček
„Nikdy jsme žádné auto nepohřbili i včetně extrémní nehody, kdy jsme jeli s Tatrou, která byla naložená třinácti tunami cementu přes most a ten pod námi spadl do řeky,“ řekl Holeček v rozhovoru.
Autor: Vladimír Lima
Typické silnice v Angole.
Autor: Vladimír Lima
„ Jsou tu cesty necesty, proto se stane, že občas někde zapadnete,“ řekl Holeček.
Autor: František Trapl
Zanedbaná země má dnes vůbec nejvyšší kojeneckou úmrtnost na světě a lidé se zde jen výjimečně dožívají šedesátky.
Autor: František Trapl
„Po nás auto zdědili Afričani, a to se teprve začaly dít věci,“ řekl Holeček.
Autor: Michael Špička
„ Autům jsme vlastně dělali to nejhorší, co se jim dá dělat. Jezdili jsme v extrémním terénu s obrovskou zátěží,“ řekl Holeček.
Autor: Michael Špička
Automobil Tatra 148 se skříňovou nástavbou byl použit jako expediční vozidlo při řadě československých expedic.
Autor: Michael Špička
Tatra 148 byla vyráběna v letech 1972 až 1982.
Autor: Kristina Rušarová
„Díky tomu, že je Tatra stará a je to jednoduchá „kovařina“,tak je jednoduchá na opravení,“ uvedl Holeček.
Autor: Petr Holeček
Angolané jsou schopni za technologické vychytávky utratit všechny své peníze.
Autor: Petr Holeček
„Díky tomu, že je Tatra stará a je to jednoduchá „kovařina“,tak je jednoduchá na opravení,“ uvedl Holeček.
Autor: Petr Holeček
„Tatra umí jezdit i bez elektriky a dokážeme ji opravit. Tím to celé začalo,“řekl Petr Holeček v rozhovoru.
Autor: Kristina Rušarová
„S ohledem k podmínkám, které v Angole jsou nám došlo, že by v nich Tatra excelovala,“ řekl Holeček.
Autor: Michael Špička
Tatra 148, která se v Čechách začala vyrábět v roce 1972.
Autor: Michael Špička
Kvůli čtvrt století trvajícím bojům měla Angola rozvrácenou ekonomiku.
Autor: Michael Špička
S Petrem Holečkem nechtěla spolupracovat firma jako taková,ale pouze pár nadšenců v ní.
Autor: Daniel Štros
O české výrobky je v Angole velký zájem, ale Zetor nebo Tatra nechtěli moc s Holečkem spolupracovat.
Autor: Daniel Štros
Většina obyvatel je pod hranicí chudoby.
Autor: Michael Špička
V Angole Petr Holeček rozjel byznys na kamionovou dopravu.
Autor: Luděk Svoboda
Petr Holeček do Angoly přijel v roce 2003.
Autor: Luděk Svoboda
Občanská válka trvala třicet let. Angolané musí dennodenně potýkat s množstvím dosud nevyklizených minových polí
Autor: Michael Špička
Krátce po vyhlášení nezávislosti v zemi propukla občanská válka.
Autor: Michael Špička
V 90. letech 19. století se stala Angola portugalskou kolonií a v roce 1975 byla vyhlášena nezávislost.
Autor: Michael Špička
Petr Holeček.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Petr Holeček, muž, který se živil jako autodopravce v Angole
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Petr Holeček.
Autor: František Vlček, Lidové noviny