Neděle 28. dubna 2024, svátek má Vlastislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Televize chtějí měřit i opožděnou sledovanost

Sledujete napínavý zápas, schyluje se ke gólu a někdo zvoní. Pro majitele set top-boxu žádný problém – použije funkci timeschift neboli opožděné vysílání. Televize nyní řeší otázku, zda lze takový způsob sledování zahrnout do peoplemetrového měření.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jarous

28. 11. 2009 10:11
Zbytečné

Měřit tuto sledovanost je zbytečné. Jelokož pro televizi není důležité, kolik lidí sleduje pořad, ale kolik sleduje reklamy před a uvnitř pořadu. Při opožděné sledovanosti každý reklamy přeskakuje. Ale prý i přetáčené reklama má svůk efekt. To už věděli před 20-to lety, kdy po krátkodobé zkoušce každá televize vyřadila z vysílání přerušovací VPS kód pro zastavení videa při reklamě.

0 0
možnosti

ČEP

28. 11. 2009 10:29
Re: Zbytečné

Neměřte Timeshift na peoplemetrch, dopracujete se pouze k tomu, že většina diváků, kteří TimeShift používá i ti co si programy nahrávají to dělají proto, aby ušetřili čas, který reklamy zabírají. Zaznamenané pořady ušetří minimálně dvacet procent času, protože reklamy přeskočíte. Až se to zadavatelé reklam dozvědí, tak nebudou chtít platit za to, co lidé nesledují.

0 0
možnosti

opožlověk

20. 11. 2009 19:50
opoždené měření pro opožděného diváka ...

aby měl opožděný zadavatel reklamy dojem, že dobře vyhodil peníze oknem ... když já si ale nemůžu pomoct a hned jak naskočí reklama tak přepínám ... :-)

0 0
možnosti