Neděle 28. dubna 2024, svátek má Vlastislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Televizní válka o reklamu. Velkým stanicím zatápějí ty malé

Největší komerční televize krvácejí v souboji talentů. Investovaly desítky milionů, aby si podržely či přilákaly inzerenty. Jenže trh se mění: přepínat se naučili diváci i zadavatelé reklamy, kteří stanice živí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

v. čajka

23. 10. 2010 10:57
NOVY ani Primy není žádná škoda.

A zvlášť NOVA je svou skladbou dnes už prakticky nesledovatelná.Na NOVU jsem nekoukal už po mnoho měsíců a nehodlám na tom nic měnit.Ledaže by se stal zázrak a na tomto kanále dávali něco,co má myšlenku.To se ale stejně nestane.

0 0
možnosti

Z. Paldus

23. 10. 2010 10:53
Ach ta reklama

Reklama je stupidní nezajímavá a dobrá tak jít při ní na záchod nebo k ledničce.

Propagované zboží budí dojem málo prodejného.

0 0
možnosti

P. Fiala

23. 10. 2010 8:29
Změna je život

Jiné vysvětlení:

Diváci přicházejí na to, že je blikající obrázky asi tak z 90% ohlupují.

Navíc umí  stále více lidí cizí řeči a není problém porozhlédnout se po světě pomocí sítě WWW a místních wi-fi sítí. A navíc rostou místní TV systémy, které mají náklady v řádu stovky tisíc Kč/rok, kde jsme informování bez reklam (vč.politických) a objektivně, neboť si vše můžeme ověřit na vlastní oči.

Vnímám všeobecný trend "decentralizace", který se určité polické síly snaží v ČR udržovat (viz třeba ČEZ a.s.).

A chápu lépe myšlenky pana Havla o občanské společnosti (i když ve větších městech a velkoměstech to je problém snad nikdy neřešitelný díky centralizaci).

0 0
možnosti