Diskuze
Televizní válka o reklamu. Velkým stanicím zatápějí ty malé
Děkujeme za pochopení.
v. čajka
NOVY ani Primy není žádná škoda.
A zvlášť NOVA je svou skladbou dnes už prakticky nesledovatelná.Na NOVU jsem nekoukal už po mnoho měsíců a nehodlám na tom nic měnit.Ledaže by se stal zázrak a na tomto kanále dávali něco,co má myšlenku.To se ale stejně nestane.
Z. Paldus
Ach ta reklama
Reklama je stupidní nezajímavá a dobrá tak jít při ní na záchod nebo k ledničce.
Propagované zboží budí dojem málo prodejného.
P. Fiala
Změna je život
Jiné vysvětlení:
Diváci přicházejí na to, že je blikající obrázky asi tak z 90% ohlupují.
Navíc umí stále více lidí cizí řeči a není problém porozhlédnout se po světě pomocí sítě WWW a místních wi-fi sítí. A navíc rostou místní TV systémy, které mají náklady v řádu stovky tisíc Kč/rok, kde jsme informování bez reklam (vč.politických) a objektivně, neboť si vše můžeme ověřit na vlastní oči.
Vnímám všeobecný trend "decentralizace", který se určité polické síly snaží v ČR udržovat (viz třeba ČEZ a.s.).
A chápu lépe myšlenky pana Havla o občanské společnosti (i když ve větších městech a velkoměstech to je problém snad nikdy neřešitelný díky centralizaci).