Diskuze
Tradiční hodnoty v kompaktním balení
Děkujeme za pochopení.
apagenius
No, srovnávat SAAB 9-3, Golf , D-B B200 ...
...může jen blb z Lidovek...Bože, kde je srovnání s Octavií a neuvěřitelně prostorným Roomsterem, to jediné mi chybí
Zdenek Dostal
Re: No, srovnávat SAAB 9-3, Golf , D-B B200 ...
Hmm, ale golf, SAAb 9-3 i octa jsou stejna trida, tak co se ti nezda?
Magor Milda , Mgr. etc.
Z motoru s pěti válci dostane Volvo 170 PS
to je stejné, jako můj Mercedes trochu staršího typu, ten má také pět válců, ale 2,7 l obsah. Rozdíl je ale v charakteristice motoru, otočný moment Mercedesa je již při 1600 ot./min. 370 Nm, nemění se až do 2600 ot./min., novější Mercedes 2,8l má vyšší výkon, i otočný moment. Takže koně nejsou všechno, komfortní jízda je dána tím, že nemusíte moc řadit, auto se rozjede i z nízkých otáček živě. Kdo ovšem za sebou táhne pekárnu na kuřata nebo obytný přívěs, ten nebude mít výkonu nikdy dost. Pokud chcete spořit, nevytáčejte motor nad 2500 otáček, mezi 1600 a 2500 jedete potichoučku a přidání plynu vás zamáčkne do sedadel.
Kyle
2,4 i/ 170HP
Tuhle někdo někde lamentoval nad tím, že Legacy 2,5i má jen 173 koní a že je to bída. Tak já fakt nevim. Kolik má mít vlastně takovej správnej nedmýchanej dvouapůlitr koní? Pomalu to vypadá tak, že nejlepší chovatelé jsou v Bavorsku.
Jindra
Re: 2,4 i/ 170HP
T 2,5 litru dostaneš co chceš, záleží na otáčkách, kompresním poměru a přeplňování. klidně 1000 koní.
David
Je to proste drahy
Nac to prepokakani z Volva? Je to pekny ale proste drahy. Ocenil bych vice kritiky. A samozrejme srovnani s Focusem kombi (2 litrovy combi duratorq 136 koni, 6kvalt, Ghia je za cenikovych 706 tisic).
Pokud bude chtit volvo 150 tisic navrch jen za znacku volvo ve predu a lepsi tapecirung, tak je to trosku prilis....