Diskuze
Už tak dobré auto Škoda ještě vylepšila, píše svět o nové Octavii
Děkujeme za pochopení.
R. Doubravský
Re: je hezká není to žádná revoluce ale vývoj
Pěkná ... jako manželka: uspokojí, ale nenadchne.
R. Pecho
S Oktávkou II, jsem měl ty nejlepší zkušenosti.
Spotřeba malá, poruchovost nulová, místa všude háfo. Tvary sice konzervativní, zato neokoukatelné!
A tuhle novou - prostě chci! Hranatej design se vymyká průměru, třeba to zpětný zrcátko je prostě kulervoucí! Před takovým designem klobouk dolů. Je to krásná kára. A ve spojení s německou a českou kvalitou určitě chyby mít nebude.
Palec nahoru!!!
S. Silný
VW
"Týdeník Focus ho srovnává s ostatními modely koncernu, které jsou prý oproti české „dceři Volkswagenu“ zoufale nudné."
Mně přijde např. Scirocco jako jedno z nejhezčích aut, co se v současnosti vyrábí. Celkově udělal VW v designu velký krok kupředu.
M. Talský
Re: VW
Der Golf je taky moc hezký. Pasat CC, dlouho jsem neviděl nic tak hezkého. Phaeton .. No nevím kde je ta nuda
L. Gryc
Panoramatická střecha
Mám a dle mého úsudku je to asi nejzbytečnější investice do auta ( možná tak solární s ventilací na větrání interiéru v létě při parkování ). Za ty prachy si raději přiobjednejte cokoliv jiného.
P. Junek
bože
4,5 roku jsem se těšil až to neuvěřitelně nedotažené a špatné autíčko octavia II přijde z firmy. Simply never!!!
J. Tolman
Připomeňme si: Škoda oslavila 20. výročí spojení s Volkswage
16.04.2011 Jedna z nejúspěšnějších fúzí v automobilové historii slavila 20. narozeniny. Oslavy se nesly ve znamení toho, že by ke spojení Škody a Volkswagenu nemohlo dojít bez politických změn, k nimž před 20 lety došlo. Na oslavy do Mladé Boleslavi přijela celá řada významných osobností v čele s prezidentem republiky Václavem Klausem, velvyslancem Spolkové republiky Německo Johannesem Haindlem a předsedou Senátu ČR Milanem Štěchem. Tehdejší předseda české vlády Petr Pithart a především tehdejší ministr průmyslu České republiky Jan Vrba ale bohužel pozváni nebyli, přestože to byli oni, kdo spojení pomáhali realizovat. Namísto nich se v Mladé Boleslavi objevili bývalí ministři Dyba a Grégr.
Slavnostní náladu poněkud pokazilo nepravdivé tvrzení českého prezidenta Václava Klause, že to byl on, kdo rozhodoval o tom, zda se partnerem pro Škodu stane Volkswagen či Renault. Přitom to byl právě on, kdo se tehdy všemožně snažil prodeji Škody Volkswagenu (ale i Renaultu) zabránit jakožto rozprodávání "českého rodinného stříbra". Pro Škodu bylo štěstím, že svou snahu o českou cestu privatizace Klaus prosadil až později, takže se prodej velkých firem zahraničním strategickým partnerům zastavil až po privatizaci Sklo Unionu (dnes Glavunion), Technoplynu (dnes Linde Gas), Škody a Barumu (dnes Barum Continental). Už se ale nepodařilo dokončit prodej plzeňské Škody Siemensu, Tatry Kopřivnice Mercedesu a řady dalších. Nastoupila vláda Václava Klause.
A vedoucí pracovníci českého automobilového průmyslu by mohli vyprávět o tom, jak vypadala podpora našeho nejúspěšnějšího průmyslového odvětví v době, kdy Václav Klaus stál v čele české vlády (což se už ani za jeho nástupců nezměnilo). Ostatně vedoucí činitelé Sdružení AP opakovaně zdůrazňují, že jedním ze základů úspěchu automobilového průmyslu je jasná majetková struktura jeho podniků daná tím, že se vyhnuly kupónové privatizaci.
http://www.autoweek.cz/cs--aktuality-skoda_oslavila_20_vyroci_spojeni_s_volkswagenem-1183
V. Machciník
Re: Připomeňme si: Škoda oslavila 20. výročí spojení s Volkswage
Pošlete to Klausovi a ten vás sežere za živa. Navíc Hájek na vás pustí síly pekelné.