Diskuze
Podívejte se na budoucnost metra: sedačky jako v tramvaji a bez nalepovacích map
Děkujeme za pochopení.
A co je spatneho na lavicich? Vzdyt na nich nikdo nesedi dlouhe hodiny. A jak budete chranit digitalni mapu proti vandalum, spreyerum? . Modernisace za kazdou cenu neni vzdy na miste. A chcete-li zlepsovat, tak tady; prestup dole na Mustku je trest, pro stare a invalidni lidi dvojnasobny trest. Opravdu se divim, kteru vul to takto naplanaoval. Proc na jedno nastupiste nemhly jezdit dve linky jako v civilisovanych zemich. Jen tam to neni, treba v Londyne ci NYC, kde mesto prevzalo linky ruznych, nezavislych spolecnosti a teprve potom je sdruzovalo a zajistovalo prestupy.To ale v Praze nebylo, ze?
J. Novák 567
A ty digitální displeje? Nu, celkem lituji turisty, protože už vidím, jak tyto displeje budou prvoplánově využívány pro pouštění přiblblých reklam, takže turista, než se dočká mapy, bude už tak dvě až tři stanice za stanicí, na které měl vystoupit. Zdůvodnění četnosti změn v metru je vyloženě srandovní, protože sice při prodloužení trasy A došlo ke změně map, ale kdy že mů§žeme očekávat další změnu? V roce 2025, 2030? Dnes nikdo není schopen nějaký rok stanovit a oni hovoří o "četnosti" změn!
J. Novák 567
Takže až donedávna vše, co bylo uděláno za bolševika, bylo špatně. A najednou nikomu nevadí, že svého času proklínané plastové sedačky v tramvajích ze 70.-80. let minulého století jsou pro dnešní "disajnéry" inspirativní? Ovšem, dlužno dodat, že i dnes ty staré "bolševické" sedačky vypadají pohodlněji, než ty, kterými má být dnes vybaveno metro. Nebo už dnes neplatí to, co říkal Havel třeba o socialistických králíkárnách? Že by ty jeho bláboly už byly konečně pochopeny jako bláboly?
Šedo - červené sedačky z T3 ? No ale to je úplně jiné kafe ! V těch se dá sedět a člověk z ní díky tvaru nevypadne. Ta nová rovná "prkna" jsou děs !
J50a88r33o49s19l84a78v 76R90i63e92s70s19n69e41r
Nejenom, že architekt (!) Kotas celý ten interiér metrovagonů navrhnul špatně (narážím tím zejména na silně nepraktické sedačky v trojicích proti sobě a nedostatek místa kolem dveří – narozdíl od starých ruských vozů), ale teď ho těmi novými sedačkami ještě doprznil... :(((
C. Sangrail
Nalepovací mapy, které je třeba "při každé změně přelepit". Kolikrát za desetiletí se tak děje...? Možnost podívat se kdykoli během jízdy na mapu je především pro přespolní a turisty naprosto zásadní. Čekat, až na displeji zmizí nějaké nepodstatné sdělení ("dávejte si pozor na kapsáře" apod.) či dokonce reklama a znovu se objeví mapa, by bylo otravné. Také je zásadní, aby mapy byly všude, jako je tomu dnes: nad každými dveřmi, každých několik metrů.
Vzhledem k intervalům mezi změnami sítě metra, mi nalepovací mapy přijdou jako rozumné, levné a bezporuchové řešení...