Diskuze
Vydavatelé tisku loni přišli na inzerci kvůli covidu o 2,3 miliardy korun, poklesl rovněž i prodej
Vydavatelé periodického tisku přišli loni na inzertních příjmech kvůli koronaviru o zhruba 2,3 miliardy korun, což představuje pokles hrubých reklamních investic o 13 procent. Prodej tisku pak loni klesl o deset až 15 procent. Vyplývá to z údajů Unie vydavatelů a monitoringu Nielsen Admosphere.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
M25i50r14o55s28l10a96v 50V26l67a31s53á43k
7. 1. 2021 15:39
Kdo by pořád četl ty bláboly samozvaných epidemiologů - redaktorů? Ostatně tisk stejně přináší informace se zpožděním a myslím, že je za svým zenitem. Dříve jsem viděl na denní místnosti našich řidičů hromadu tisku, dnes spíše několik notebooků...
0
0
možnosti