Diskuze
Záhada jménem SUV. Jsou malé, drahé a zákazníci je chtějí čím dál víc
Děkujeme za pochopení.
J. Holeš
Když nové auto opustí brány autosalonu okamžitě ztrácí minimálně 20 až 30 % ceny. To je běžný život každého nového auta a proto říkám že se nové nevyplatí kupovat, výhodnější je koupit rok dva staré a za 4 roky vyměnit, preferuji autobazar.
V. Komárek
Výborně se nastupuje a vystupuje v SUV. A stačí i ten 3 válec 1,0 TSI 85kw. Jede dobře na běžnou pohodovou jízdu!!!
no nevím, že by stačil 1.0 TSI, když u "středně" velikého SUV Kodiaq se bude začínat na 1.4 TSI 110 KW, protože zbytek by go neutáh. Už dle parametrů vidíte, že 1,4 má problém takové auto dotáhnout nad 190 km/h. Takový problém Octavia nemá a pro Citigo to bude 1,0 super motor
iracionální to rozhodně není. Vždyť je to i v článku: je lepší výhled, je to bezpečnější pro posádku při nárazu. Více se převrací ale to je mnohem méně časté než náraz. no a lépe se do toho leze a lépe se to nakládá. S terénem to pravdu nemá nic společného.
ta část, že se neméně bourá, ale přitom se tvoří daleko větší škoda je prakticky důkaz myšlení této společnosti. Ochrání vás od zbytku, takže můžete jezdit jak pra sata. Jenže ono to bude fungovat do chvíle , než si ještě vetší hulvát nepořídí ještě většího mastodonta jako třeba F-150 Raptor