Neděle 28. dubna 2024, svátek má Vlastislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Až 80 procent českých látek končí v západní Evropě

Oděvní průmysl by zachránilo, kdyby spotřebitelé přestali preferovat ceny a byli ochotni zaplatit za kvalitu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IP

I. Patta 677

19. 3. 2017 10:47
Řešení je snadné.

Ať ministr financí změní daňové zákonodárství (zákony č. 586/1992 Sb., 589/1992 Sb., 48/1997 Sb.) a přestane okrádat pracující rodiče o větší část peněz potřebných na pokrytí 50 % nákladů na výchovu dětí v rodině. Tím se dostane do rodin s dětmi PRACUJÍCÍCH RODIČŮ o 50 miliard korun ročně více. Pracující rodiče se díky uvedenému nadměrnému zdanění přestanou propadat od 2. dítěte v rodině do sociální sítě!

Řešení je vskutku pro pana ministra A. Babiše snadné, protože má prokazatelně (sociologie.netstranky.cz/dite-a-ministerstvo-strachu.html), na stole od června 2014 (!), vyhodnocení současného zcela neuspokojivého stavu a návrh nové legislativy. Radši nechtějte vědět, proč nekoná!

0 0
možnosti
DN

17. 3. 2017 15:24
Jooooo

souzi. když jste OP a jiné vyghodili do povětří, tak se dívíte ? KDE jste asi udělali chybu ? Zeman "ukáže" čínskou cestu !

0 0
možnosti

17. 3. 2017 12:02
Žádný marketing zde nepomůže.

Průměrná mzda v oděvním průmyslu je jednou z nejnižších ve státě. Ani tak nedokáží oděvní firmy konkurovat levnému a zlodějskému dovozu z Číny a jiných asijských zemí. Osobně jsem před časem viděl celní deklaraci na pánské manšestrové kalhoty, kde byla uvedena cena 3,50 Kč a z této ceny vyměřeno clo. Zlodějna, jako vyšitá. 3,50 Kč stojí jen knoflík u pokloce. Potom se není co divit, že asijské zboží je levné. Na vině je nerovný poměr cen na pultech obchodů. Pokud si mohu koupit na vietnamské tržnici džíny za 300 Kč a v kamenném obchodě džíny téže kvality za 2000, potom se nelze divit, že ty drahé téměř nikdo nekupuje.. Tedy, za likvidací našeho oděvního průmyslu stojí jen možnost levného dovozu asijských oděvů. A tady nepomůže žádný design, ani marketing.

0 0
možnosti