Diskuze
Spor Českých drah se Škodou Transportation přivábil policii
Děkujeme za pochopení.
Klasický tunel.
Tunýlek jak fík. Z erárního se dobře krade. Je to jednoduchá klasika.Najde se úředník, který spravuje nějakou hromádku "drobných" , za kterou se má postavit kašna, cena se navýší, vypíše se výběrové řízení, které se "cinkne" , vyhraje to firma kámošů, náklady na výstavbu kašny se uhradí a o zbytek se rozdělí organizátor celé akce s politikem,který výstavbu kašny prosadil a úředník, který ony drobné spravoval. A organizátor trošičku zasponzoruje rodnou partaj, které je onen "kašnový" politik členem.
Okrást stát je mnohem jednodušší než okrást souseda, který navíc trénuje jakýsi box. V této souvislosti by bylo užitečné, kdyby za krádež erární motyky byla dvojnásobná pálka, než za její uloupení sousedovi.
Tento stát je výkonný. Politici přicházejí do politiky s nahým zadkem,odcházejí jako majitelé vil, chat bůhví kde. Tento proces se neustále opakuje. a již již pár let trvá. Co na tom, že po roce se vymění radnice, spočítají se náklady na vodu a kašna se zavře.
Bradáčová se Šlachto
K93a42r92e54l 68P39l58í48h74a49l
Re: Klasický tunel.
Tento případ má trochu jiný mechanismus. Zakázka původně nebyla předražená, ale opožděná, částečně vinou změny technických železničních předpisů v období krátce před dodáním strojů. Navíc u lokomotiv, které stojí 100 mil / kus a nějaké kreativní navyšování jako u uměleckého díla je obtížné, bych situaci nesrovnával s městskou kašnou. Tipoval bych, že v průběhu času došlo pod vlivem opoždění k sepsání nějaké dodatkové smlouvy s nevýhodnou arbitrážní doložkou. Její nevýhodnost znamená pro postiženou stranu bránit se a nutnost draze platit právníky, o čemž svědčí zaměření vyšetřovatelů. Osobně tipuji, že si zde mastí kapsy třetí strana - právníci.