Pátek 3. května 2024, svátek má Alexej
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Taxi v mobilu vyvolává tuhý odpor. Má ale i výhody

Málokteré mobilní aplikace se dostaly do povědomí lidí, kteří technologiím vůbec nerozumějí. Výjimkou jsou aplikace zprostředkovávající odvoz. Inovace, o kterých firmy tvrdí, že mění přepravu do podoby hodné 21. století, způsobily po celém světě zákazy činnosti, demonstrace a demolování vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S. Faro

21. 10. 2015 12:39
inforřmace

"Tvrdá česká konkurence-Uber ale není jediný, kdo v Česku vozí zákazníky na kliknutí. A nebyl ani první. Už na sklonku roku 2012 začala v Praze fungovat Česká aplikace..."

Modry Andel, AAA taxi mneli aplikace pro smartfony jiz v roce 2011- minimalne rok pred liftagem ktery je ted vetsinou nejdrazsi protoze ridici davaj ceny jake momentalne chteji tudiz nebuduji znacku taxisluzbe na kterou se muzete kdykoliv spolehnout ze dostanete stejny servis a ktera vas odskodni kdyz nahodou taxikar nauctuje spatne.

Ja bych to spise napsal ze v Praze je nejvetsi konkurence. upTaxi co je v clanku se mi ale nepodarilo najit v google play pro Prahu. Po dalsi "novinarsky praci" sem na jejich strankach nasel link na android aplikaci ktera jiz neexistuje.

Uber nemusi byt ani prvni on jenom buduje pole pro autonomni taxiky a pozdeji zrejmne vetsinu taxikaru vyhodi.

Jeho 3D mapovaci auta jezdi v USA podle poslednich clanku.

Taky bere od taxikaru jedno z nejvetsich provizi z ceny za svezeni 20% a nejde a

0 0
možnosti

S. Faro

21. 10. 2015 12:38
+ informace

"Tvrdá česká konkurence-Uber ale není jediný, kdo v Česku vozí zákazníky na kliknutí. A nebyl ani první. Už na sklonku roku 2012 začala v Praze fungovat Česká aplikace..."

Modry Andel, AAA taxi mneli aplikace pro smartfony jiz v roce 2011- minimalne rok pred liftagem ktery je ted vetsinou nejdrazsi protoze ridici davaj ceny jake momentalne chteji tudiz nebuduji znacku taxisluzbe na kterou se muzete kdykoliv spolehnout ze dostanete stejny servis a ktera vas odskodni kdyz nahodou taxikar nauctuje spatne.

Ja bych to spise napsal ze v Praze je nejvetsi konkurence. upTaxi co je v clanku se mi ale nepodarilo najit v google play pro Prahu. Po dalsi "novinarsky praci" sem na jejich strankach nasel link na android aplikaci ktera jiz neexistuje.

Uber nemusi byt ani prvni on jenom buduje pole pro autonomni taxiky a pozdeji zrejmne vetsinu taxikaru vyhodi.

Jeho 3D mapovaci auta jezdi v USA podle poslednich clanku.

Taky bere od taxikaru jedno z nejvetsich provizi z ceny za svezeni 20% a nejde a

0 0
možnosti

Z. Meisner

21. 10. 2015 6:05
Ubude jednoválců ?

Erazim Kohák nazýval to co jezdí po ulicích jednoválec -- válí se v něm jeden.

Je-li průměrná obsazenost přes den např. na pražské SJM 1,3 člověka, je to z hlediska ekologie, zdraví, ekonomie... absurdní, sdílení auta je dobré.

Jestli na to zdejší taxikáři umí odpovědět jen tak, že tlačí na zvýšení cen, jejich problém.

0 0
možnosti
Nevole ke konkurenci klasických

taxi zjevně vychází z dvojího ne/uplatňování licencí. Na jednu stranu vozíme v autech kde koho bez licence, je to svobodné rozhodnutí a postačuje k tomu řidičák, na druhou stranu klasický taxikář musí mít navíc licenci, přitom jeho vůz není autobus. Podle mne se u licencí jedná o něčí dobře placený byznys. Připomíná mi to školení referentských řidičů ve firmách. O jejich smyslu si myslím své.

0 0
možnosti