náhledy
Wildu si rodina Jana Rychtaříka koupila, protože byl větší, než jejich původní obytný vůz, ve kterém rok putovali po Evropě.
Autor: Jan Rychtařík
Wilda v původní stavu. Majitel tvrdil, že obytný vůz je jen trochu zateklý.
Autor: Jan Rychtařík
Felix II. Obří zavazadlový prostor obytné dodávky od Jana Rychtaříka.
Autor: Jan Rychtařík
Rekonstrukce pokračuje. Z původní konstrukce obytného auta zůstaly jen boční stěny a kabina vozu s podvozkem.
Autor: Jan Rychtařík
Gaia. Celkový pohled do interiéru obytné dodávky, kterou postavil Jan Rychtařík.
Autor: Jan Rychtařík
Interiér Wildy po rekonstrukci.
Autor: Jan Rychtařík
Zadní část obytného prostoru Wildy.
Autor: Jan Rychtařík
Wilda už dostal novou střechu.
Autor: Jan Rychtařík
Wilda během rekonstrukce, která si vyžádala 1200 pracovních hodin.
Autor: Jan Rychtařík
Voda v konstrukci obytné nástavby napáchala značné škody. Snímek ze začátku rekonstrukce Wildy.
Autor: Jan Rychtařík
Terra. Vedle kuchyňského koutu je kompostovací WC a také sprchový kout.
Autor: Jan Rychtařík
Terra. Po rekonstrukci Wildy se Jan Rychtařík vrhl na vestavby do dodávek. Na snímku interiér vozu Terra pro dva cestovatele na základě Ford Transit.
Autor: Jan Rychtařík
Terra. Pohled do interiéru obytné dodávky, kterou postavil Jan Rychtařík na základě Ford Transit.
Autor: Jan Rychtařík
Terra. Po rekonstrukci Wildy se Jan Rychtařík vrhl na vestavby do dodávek. Na snímku interiér vozu Terra pro dva cestovatele na základě Ford Transit.
Autor: Jan Rychtařík
Terra. Obytný vůz postavený Janem Rychtaříkem v dodávce Ford Transit pro dva cestovatele, pohled do interiéru.
Autor: Jan Rychtařík
Terra. Celkový pohled na vestavbu do dodávky Ford Transit.
Autor: Jan Rychtařík
Rekonstrukce Wildy pokračovala v interiéru, už se rodí základ pro nábytek.
Autor: Jan Rychtařík
Původní interiér Wildy nezapře, že tento obytný vůz má svůj věk.
Autor: Jan Rychtařík
Pro početnou rodinu je důležité zázemí kuchyně s velkou pracovní deskou. A také dostatek úložných prostorů.
Autor: Jan Rychtařík
Práce se dřevem, práce s kovem, později přišla řada i na nové rozvody elektřiny a vodní hospodářství.
Autor: Jan Rychtařík
Obytná část Wildy s velkým stolem. Sezení se dá upravit na lůžko. Ve voze může spát až šest cestovatelů.
Autor: Jan Rychtařík
Jan Rychtařík do svých obytných dodávek montuje jedině kompostovací WC.
Autor: Jan Rychtařík
Jan Rychařík při rekonstrukci Wildy aneb práce všecho druhu.
Autor: Jan Rychtařík
Gaia. Sezení se dá přeměnit ve třetí lůžko. Ve voze na podvozku Ford Transit jak mohou cestovat i spát tři lidé.
Autor: Jan Rychtařík
Gaia. Pod zadním lůžkem dodávky je úložný prostor.
Autor: Jan Rychtařík
Gaia. Přední dvousedadlo obytné dodávky je otočné. Jako základ posloužil Ford Transit.
Autor: Jan Rychtařík
Gaia. Lednice této obytné vestavby je ukrytá v soklu sezení.
Autor: Jan Rychtařík
Gaia. Interiéru této obytné dodávky od Jana Rychtaříka dominuje velká kuchyně.
Autor: Jan Rychtařík
Gaia. Celkový pohled do interiéru dodávky, jako základ opět posloužil Ford Transit.
Autor: Jan Rychtařík
Felix II. Sezení v obytné dodávce, kterou postavil Jan Rychtařík.
Autor: Jan Rychtařík
Felix II. Prostorná kuchyňská část široku linkou.
Autor: Jan Rychtařík
Felix II. Celkový pohled do interiéru dodávky, kterou postavil Jan Rychtařík.
Autor: Jan Rychtařík
Dětské doupě v alkovně nad sedadly řidiče a spolujezdce.
Autor: Jan Rychtařík
Dřevo jako konstrukční prvek se u obytných aut udrželo pozoruhodně dlouho. Pokud ovšem do vozu začne zatékat, je zaděláno na pořádný problém.
Autor: Jan Rychtařík