Diskuze
LN: Obrana má další problém. Tatry
Děkujeme za pochopení.
Pavel
Tatra
Kdyby Tatra odebírala staré nápravy a převodovky z Pragy tak by bylo všechno ok?
Smíšek
To je vtip - ČESKÉ AUTO
Kabina z Renaultu Kerax (ovšem se znakem TATRA), motor taky od Renaultu, převodovka taky od Renaulu, sestup od ZahnraadFabrik Frieedrichshafen, fitroventilace chodí z Reichu, barva také z Reichu, brzdy z Belgie, americký Adams. Je fakt, že provize se platí českému "zprostředkovateli", tak je to ČESKÉ AUTO!!! Jen moc nejezdí, ale to je nepodstatná drobnost.
Adam_s
TATRA A STEYR co maji spolecneho
Smlouvu se Steyrem i Tatrovkou podepsal ministr obrany. Obe smlouvy menili v neprospech statu panove na sekci vyzbrojovani (Martinek, Kopriva). Co je vedlo k temto zmenam? Proc ohrozuji nase vojaky nakupem prototypu? Na Tatre T810 se zmenila vice nez polovina auta (predni napravy, stredni naprava, zadni naprava, prevodovka, sestup, korba). Je to proste jiny vuz, nez na ktery byla puvodni smlouva. Nevyzkouseny a s radou zavad. Navic jednoznacne predrazeny. Nevim jak ostatnim, ale mne je jasne, jak je to s osou Adams - Martinek - Kopriva. Jen je mi lito nasich vojaku, kteri budou za zkusebni kraliky a budou ohrozeny jejich zivoty. Danovy poplatnik vse zaplati a jeden nenazrany Taxan bude mlaskat se svymi kamarady z ministerstva.
Podvedený občan
Už bylo dost hájení zkormupovaných ministerských úředníků
Myslím že už nastal čas, kdy by se nejvyšší vedení Ministerstva obrany mělo začít seriózně zabývat pozadím této zákázky. Že se zde jedná o korupci některých ministerských úředníků, musí být dnes zřejmé každému. Jen připomenu: několik dodatků k původní smlouvě, rozpory v deklarovaném podílu českého průmyslu, přemrštěná cena, neplnění harmonogramu zkoušek, nadstandarní benevolentnost ze strany MO v přidělování náhradních termínů na odstranění závad atd.
A závěrem. Pořád je zmiňováno, že vozidlo vyrábí český výrobce, který zajišťuje práci tisícům lidí v regionu. Zkuste si ověřit, kolik ve skutečnosti zaměstná lidí v ČR tato zakázka a kolik je ve skutečnosti českého na tomto voze a vlastně dnes i na společnosti TATRA.
Otík
Americká Tatra a korupce
Opravdu si někdo myslí, že dodávka vozů s mnoha závadami,navíc neodzkoušeného a za nekřesťanské peníze (obdobný Mercedes nebo MAN stojí az o polovinu méně) je na MO bez korupce? Navíc ty kila "nadváhy" budou znamenet, že ve voze se uveze např. méně munice, ani nápravy nejsou stavěny na dokonce deklarované zatížení!!!! Ty vozy budou nebezpečné a když se na to upozornilo, byl vyhozen náš povozní ředitel a člen představenstva (p. Beneda). Považujete amerického hochštaplera Adamse za důvěryhodného?
Smíšek
Re: Americká Tatra a korupce
Pane kolego, nebuďte malicherný.Pan Adams to myslí s ministerskými dobře. V USA by mu tento způsob podnikání zatrhli, tak přijel do Česka školit naše tuneláře.
IDOL
NA JEDNÝ STRANĚ, KDO JINÝ BY MĚL ČESKÝ ARMÁDĚ DODÁVAT TERÉNNÍ NÁKLAĎÁKY, NEŽ TATRA, ALE ......
...... NA DRUHÉ STRANĚ JE POCHOPITELNĚ POTŘEBA UHLÍDAT, ABY NEŠLO O BEZPRACNÉ OBOHACOVÁNÍ VLASTNÍKŮ TATRY ZA POPLATNICKÉ PENÍZE NA ARMÁDU .......
PS ......... NUTNO OBA POŽADAVKY ŘEŠIT JINAK, NEŽ STANDARDNÍM TENDREM /KONKURZEM/ - NO PROBLEM, KDYŽ SE OPRAVDU CHCE
čtenář
A pořád to nepude, a pořád to nepude, a pořád tam budou, a pořád tam budou .............
Bože můj, to je p*del !!
jock
Kalousek
jo jo....podíva se na to Kalousek, to je dlouholetý expert na armádní zakázky....jak se říká "pytlák hajnym".... Kalousek spolehlivě odhalí ty nesrovnalosti, machinace, podvody a tunely....on ty rafinované fígle zná, má v tom sám praxi
Praotec
Re: Kalousek
Jen si posluste NESCHOPACI....na GOBI pousti projede dnes is MERCEDES 500SD......
Hrana
Dobre mazal a tad i novi chteji svuj podil.
556 nakladaku za 5 miliard kc plus miliardy dotaci. Vlastnik Tatry americka firma podle zakonu zahranicni osoba nemuze byt vlastnikem zbrojni firmy v ceske republice.
Muki
Re: Dobre mazal a tad i novi chteji svuj podil.
ano, dodavatelem muze byt jen domaci nemecka firma, ne nikdo jiny
Dan
Novinari
Milos Zeman mel pravdu, kdyz mluvil o novinarich. Pri prebirani takove zakazky, jako jsou obrnene transportery, se celkem zakonite doladuju nektere detaily. Rovnez to, ze auto, ktere vazi cca 15 tun, ma o 0,2 tuny nadvahu je fatalni. Nerikam, ze se o tom nema informovat, ale zpusob prezentace je naprsoto zavadejici a zkresleny. Kdyby jste si to zjistili, tak vite, ze zkousky Panduru dopadli celkem uspesne. Proc jsou jen novinari takova strasna hovada?