Diskuze
Za nehodou Pendolina může být sabotáž
Děkujeme za pochopení.
no jo
Re: Nárok na oběd mají i kofoly.
v TV to vypadalo jako by tu kolej polili tekutým dusíkem a pak rozmlátili kladivem
IDOL
DŮKAZ, ŽE CIVILIZOVANÝ SVĚT KONČÍ NA ČERNÉM MOSTĚ
PS .. DOLNÍ POČERNICE JSOU JIŽ DIVOČINA MIMO CIVILIZACI
Bidlo
Re: DŮKAZ, ŽE CIVILIZOVANÝ SVĚT KONČÍ NA ČERNÉM MOSTĚ
Tak to je pravda, před pár týdny jsem se tam naprosto necivilisovaně ožral.
honzak
zájemce o SKUTEČNÉ
INFORMACE odkazuji na http://www.k-report.net. Bláboly masmédií jsou skutečně strašné. Jako člověk pohybující se léta v prostředí dráhy se důvodně domnívám, že v místě byl déletrvající problém (křídou popsaná stojina kolejnice o tom svědčí) a vykvetl právě pod Pendolinem. Myslím, že metalografové s tím budou rychle hotovi. Ale následky budou obrovské - kolik kolejnic ze stejné série v úseku do Běchovic - Blatova (kde začíbá koridorový svršek) ještě je?
Bidlo
Re: zájemce o SKUTEČNÉ
Mohu potvrdit, že v těsné blízkosti defektu byla značka, označující defektoskopickou závadu. Bláboly vedení ČD o naříznuté kolejnici lze pochopit jako snahu odvést pozornost od skutečnosti, že ČD je naprosto neschopná kvalifikovaně udržovat dopravní cestu. Takže si počkáme na závěry PČR a DI , zda šlo o naříznutí nebo o zanedbanou defektoskopickou závadu lze zjistit velmi rychle.
Koridorový svršek začíná poněkud dříve než píšeš, k dnešnímu dni je stav takový: 2. kolej je hotová od Blatova zhruba k počernickému rybníku a jezdí se po ní od poloviny září. Dne 14.11. bude dokončena výluka 0. a 1. staniční koleje včetně prodloužení do stejného místa jako 2. TK. Další pokračování bude až v druhé polovině příštího roku - nejsou výluky protože se musí dokončit Nové spojení. Na začátku roku 2009 bude hotový úsek Libeň - Běchovice a začnou práce v žst Běchovice, dokončení listopad 2009.
Frantisek Adamec
Nákladní, příměstský a vysokorychlostní koridor
Ex/komunisti z ČD - Českých drah a ČR financovali železniční koridor Berlín - Praha - Brno - Vídeň, z dotací EU. Neoddělili nákladní, příměstské a vysokorychlostní železniční tratě. Komunisti z ČD a Tošenovský z ODS, prosadili společný nákladní, příměstský osobní a vysokorychlostní koridor Berlín - Praha - Ostrava, pro nákladná, technicky velmi složitá a poruchová naklápěcí "česká" Pendolina, provozovaná převážně na rovných tratích, z Prahy směrem na Ostravu, na různých českých trolejových AC/DC systémech, které nejsou plně kompatibilní s vysokorychlostními koridory v EU. Neumožňují úsporu a rekuperaci energie, od 300-0 km/h při brzdění, zejména ekonomické a bezpečné snižování rychlosti vlakových souprav ve stanicích. České Pendolino hořelo v Bratislavě dne 25. listopadu 2007, při českém spalování energie při brzdění. Unikátní české společné nákladní a vysokorychlostní koridory neumožňují účinně využít energii a rychlost spolehlivých rychlovlaků EU, bezkonkurenčně zkrátit dobu cestování rychlovlaky na trase Berlín - Praha - Brno - Vídeň. Neumožňují pasažérům zkrátit dobu cestování z Prahy do Brna, méně než za 1 hod., podle nabídky EuroStar nebo podle nabídky TGV, kterou obdržely ČSD - ČD již v roce 1992. Česká Pendolina mají opět trable, provoz prošetřují žalobci. Policie ČR odložila vyšetřování nákupu "českých" Pendolin, které dosud ČR provozuje na zastaralých nákladních tratích, kolem Prahy a dalších měst.
Mia
Klaus zase lhal!! Jako komousi.
Termínem „architect of reforms“ se všeobecně myslí ideový tvůrce reforem, nikoli výkonný inženýr. Na konci roku 1989 jsem přišel s jedním z hlavních návrhů ekonomické reformy, který vyšel pod názvem Strategie ekonomické přeměny Československa nejdřív v PlanEcon reportu (v prosinci 1989) a pak v edici Archy Lidových novin (1990). Tento návrh jsem předložil československé akademické obci v lednu 1990 a ministrům federální a české vlády a guvernérovi Národní banky na víkendovém zasedání na zámku v Kolodějích 2.- 4. února 1990. Na rozdíl od Vladimíra Dlouhého, Tomáše Ježka, Dušana Třísky, Jana Vrby, Josefa Tošovského, Jana Vaňouse a Josefa Zieleniece se Václav Klaus těchto jednání neúčastnil. Můj návrh významně ovlivnil následnou diskusi a koncepční vývoj transformace, ale metoda doporučená mnou a kuponová privatizace provedená pod vedením Václava Klause se lišily převážně v tom, že já jsem dával velký důraz na přednostní vytvoření silného právního systému, aby nemohlo docházet k rozkrádání majetku a jiným nelegálním činům. Též jsem důsledně navrhoval, aby občané dostali silné minoritní podíly akcií podniků, avšak aby většina akcií zůstala pro financování důchodů, zdravotnictví a vstup strategických partnerů.
Text mého návrhu je přístupný na mé webové stránce, http://www.jansvejnar.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.jansvejnar.cz, v sekci Akademické působení, Publikace.
Pokud Václav Klaus sepsal nějaký seriózní koncept ekonomické transformace, rád bych si jej přečetl.
Zásluhy za realizaci kuponové privatizace, která mimo jiné obohatila světový slovník o pojem „tunelování“, ale Václavu Klausovi samozřejmě upřít nelze.
Kanuk
Re: Klaus zase lhal!! Jako komousi.
Slovo "tunelování" je možná nové, ale technika je podstatně starší. Snad i několik století.
krat5
Pendolino
Skoada, že to Pendolíno nejezdí i na ostatních linkách, ráda bych se v tom slvezla.
Bety
To nebyl jeden Róm
Ale více Rómů možná. A co mají jíst?Rasisti - poraďte