Diskuze
Zúžování magistrály začalo
Děkujeme za pochopení.
brr.
Akce "klakson"
Pokud se přesto utvoří kolony až třeba na Chodov mnohem častěji. (Což není zas takový problém ráno zažít.) Jak mohu sám za sebe vyjádřit nesouhlas se zúžením Legerové? Pokud chtějí méně hluku, tak co si nežádoucí zdlouhavý průjezd Legerovou krátit houkáním na klakson? Byl by to dostatečný argument pro jiné řešení? (Navíc se ptám, jak to, že celopražskou dopravu neřeší Magistrát, ale zasahuje do ni Praha 2?)
brr.
Omezit hlučnost a množství škodlivin
Bydlím na Praze 11 a jezdím většinou MHD. Pravidelně ale potřebuji jet Legerovou do centra autem, tak 3x - 4x týdně. Když je kolona od Pankráce po Pavlák, nemá cenu jet jinudy. Ucpaná je celá Praha - Jižní spojka, nábřeží, Bohdalec. Možná by se opravdu dalo prokličkovat Prahou 4 - Podolí, Pankrác nebo Vršovice, Nusle či Vinohrady. Ale při cestě z Chodova na Florenc mi to přijde jako těžká brutalita. A Praha 4 má své dopravy dost a dost. Jinak ta kolona za Nuselákem se ve více pruzích hned za mostem trochu rozmělnila. A důležité je zachovat projíždění světelných křižovatek co nejvíce pruhy, protože to tu kolonu na Nuseláku - Pankráci a v Legerově tvoří. Za Pavlákem to již zpravidla jede. Podle mě se nejspíš nic moc nezmění, i když jde o výrazně zhoršený průjezd přes Rumunskou. Ale tady by třeba pomohlo jen jiné seřízení semaforů. Na Pavlák již jdou zase pruhy čtyři. Uvidíme. Reálně se jinudy jezdit moc nedá, a pokud ano, je to ekologická zátěž zase jinde a mnohem větší. Podle mě jde o to, zda má být celá Praha zamořena více, či zatím trpět smog kolem Pavláku. Hlavně, až bude Magistrála pod zemí, stále to bude nejrychlejší spojka pro přístup do centra a třeba na Letnou. Doufám že mýto bude řešit vjezdy do centra, a centrum chápu jako Staromák či Václavák. Doufám že mýto nebude Pražany nutit jezdit třeba z Prahy 11 na Florenc, přes Radlickou a Stromovku. To bych si připadal jak v pakárně, kde se na ekologii zcela kašle. Ale nejspíš právě to se chystá.
mmf
Není nad mozky z ODSS
aby kotel nevybuchl , tož do něj pěkně naložíme černé uhlí a k tom i pár polen z dubového i topolového dřeva .
oranicí okolo
To je jen taková pražácká představa
že když jednu ulici za mostem zabední, tak se bude jezdit jinudy. Ano, ale pořád jen Prahou. Praze se v podstatě nelze v uctivé vzdálenosti vyhnout, obzvlášť s velkým hovadem, a dálnice skrz ni tomu nasadila korunu.
sfo pepe
vyreseni
Dalsi moznost je mytne na Nuselskem moste. 200 Kc za auto, 500 za nakladak a uvidite, jak Legerovka bude zit prazdnotou.
Horst
Zúžit pruhy?
Myslel jsem, že je to nějaký předčasný apríl. Prahou sice jezdím jen velmi zřídka a velmi nerad, ale toto mi připadá jako naprostá pitomost.
Horst
Re: Zúžit pruhy?
Samozřejmě jsem myslel zúžit magistrálu, ne pruhy. Ačkoliv, i na to možná dojde. Aby projely jen smarty a mopedy.
skrap
jen tak dál
Hezky si to tam pražáci vyžerte! Jedině Praha a pražská ODSs v čele s panem feťáckym léčitelem Bašta tvrdého jádra ODSs . Všichni potulní hejtmani skončí či skončili v praze . Tak dobrou CHUŤ. Je mi líto těch co je nevolili . Myslím ty co nešli k volbám . Ale těm je to většinou asi jedno co ti ptáci vymyslí za další ptákovinu že.
Josef Š.
Na druhou stranu,
armáda má třicet tanků, nemá důvod se s nimi cpát do města.
alkohoulik
genialni
rettardovanej svazaček blem s jeho a odssackou strategii permanentni cil nasír at kohokoliv a gdekoliv ato tak ak je učí nasir ač narodu na prga hradle
m.zby
Zúžování magistrály začalo
Tohle mohl vymyslet jen idiot. Aut neubude, ale když budou poskakovat v koloně zamoří okolí jistě více než když projedou