Diskuze
Potvrzeno - trosky v moři patří letounu Air France
Děkujeme za pochopení.
N.K.
At to bylojakkoliv..
Nikdo z nás si asi nedokážeme představit hrůzu a paniku,kterou si museli oběti této katastrofy prožít..At už trvala sebekrtaší dobu muselo to být strašné..Nikdo si neumíme představit bolest a zármutek v srdcích pozůstalých.Tím,že se o tom stále mluví a píše jim asi jen tak klidných nocí nepřidá...Chtěla bych tímto vyjádřit lítost nad cestujícími,nad jejich dětmi,které byli s nimi v okamžik katasrofy,nad letuškami event.stewardy a piloty,kteří byli v ten den naposledy v práci.V neposlední řadě nad pozůstalými,kteří už dokonce života budou mít bolest v srdcích a lítost,že jejich blízcí nasloupili právě do letu AF 447.....
nyrik
zavinil to PAROUBEK
rozhlašte modři NOVINARI--mladi vajičkaři vam to uvěři
pteryx
jasné počasí
redaktoři Lidovek by se měli podívat např. na BBC, že na těch ostrovech sice bylo jasné počasí, ale v oblasti kde prolétal Airbus byly ty "výškové bouře". Piloti si ten průlet bouřkou opravdu nevymysleli.
Lev
Kolem horké kaše
"Na palubě se muselo stát něco katastrofálního, co přinutilo letadlo sletět na moře." ... "Zřejmě šel dolů velmi rychle, a to tak rychle, že pilot neměl šanci vyslat nouzové volání." .... "Muselo náhle selhat více systémů najednou, což je velmi nepravděpodobné."
To mi připadá, jako že na palubě bouchla bomba a nikdo nechce říct přímo, že na palubě bouchla bomba.
Jap
Proc ti magori v novinach
zbytecne strasi lidi , zvlaste ty co se letani a letadel boji a zvlaste nyni, po katastroficke nehode.
LN uvadeji jako havarie nouzova pristani letadel Air France, u kterych se nic nestalo. V leteckem provozu je bezne, ze letadlo jde na nouzove pristani pri sebemensim problemu, treba i kdyz je letadlo uplne v poradku a na jeho palube se jenom opije nejaky hloupy sedlak a otravuje letusky.
Pochopitelne korunu tomu dnes dali nasi " odbornici v Lidovkach " , kdyz tvrdi, ze Boeing 777 AirFrance v prosinci 2005 pri nouzovem pristani v Irkutsku ztratil 2 / tedy oba / motory. Letecti odbornici v LN zrejme prehledli to ze B 777 ma jen 2 motory a pokud by ztratil oba a nebyl zrovna v blizkosti letiste, tak by se nejspise vsichni zabili, protoze kolem Irkutska , / ruske mesto na Sibiri / neni moc letist , tam je asi lehci najit a trefit s letadlem medveda, nez .najit letiste s 2km dlouhou pristavaci drahou.
Delam si legraci ale to je velky rozdil, jestli dvoumotorove letadlo ztrati oba motory a nebo jenom jeden a "novinari " v Lidovkach by si to nemeli plest
Samozrejme, ze ten B-777 v Irkutsku "ztratil" jen jeden motor. B-777 a kazde jine dvoumotorove dopravni letadlo musi byt schopno letet na jeden motor a dokonce musi byt schopno s jednim motorem dokoncit uspesne start, kdyz mu vypovi motor pri startu, jinak by nemohl do vzduchu B-777 je v USA a i v EU certefikovan , na to, ze muze letetet s jednim motorem 180 minut , presneji, ze se muze vzdalit od nejblizsiho nouzoveho letiste nejvice na 180 minut letu a to bude asi vice nez 1500 km. / to je dulezite pri letech pres oceany.
Koraktor
FandaLétání
Ještě se mohli vlivem velké tlakové níže dostat do "vývrtky" ale to by vyslali MAYDAY... ????
Břeněk
Re: FandaLétání
Na airliners.net je zajímavá a většinou slušná a fundovaná diskuse na toto téma, kdo zná dostatečně anglicky (je tam dost letecké terminologie) a má zájem o problematiku, ať se na to podívá.
Co se týká nevyslání MAYDAY, je zajímavý komentář pilota Airbusu. "Pokud se stane rychle se vyvíjející stav nouze, první prioritou posádky je zabespečit let letadla ( a nebo letadlo do letu vrátit , třeba při zmíněné vývrtce) a další prioritou je řešit problémy, které k rychle se vyvýjející nouzi vedly. V extrémních případech (což se možná stalo u této kastastrofy) první priorita zabere posádce veškerý čas a někdy až do fatálního časového bodu, kdy už vyslat Mayday nejde".
Koraktor
FandaLétání
Podle mě to nebyli teroristé, neboť automaty celé 4 minuty vysílaly poruchu. Piloti jistě ví, že 4 minuty jsou velmi dlouhá doba. Při destrukci výbuchem by tak dlouho kontrukce nemohla odolávat. Podle mě se něco odehrálo v pilotní kabině a piloti byli ihned mrtví. Těm SMS zprávám z paluby bych i věřil. A k tomu pádu, z výšky 10 km padá letadlo maximálně 90 sekund, tedy volným pádem, ne 4 minuty to je nesmysl.
Takže možná některý z pilotů byl ještě 3 minuty při vědomí? ale proč potom nevyslal MAY DAY ???? Vzhledem k tomu že je v té oblasti hloubka 4 - 7 km, černou skříňku asi nenajdou. Doufám, že se zjistí pravděpodobná příčina alespoň simulací, ale je to vše velmi podivné. Některé fakta se navzájem vylučují.
Koraktor
FandaLétání
jednalo se o jeden z nejbezpečnějších strojů. No osobně si vybírám ty lety, kde létají Jumba 747, podle žebříčku absolutně nejbezpečnější letoun.
Koraktor
FandaLétání
Téměř pravidelně létám na dovolonou do rovníkových oblastí Jihovýchodní Asie. Vždy jsem se nejbezpečněji cítil během letu v cestovní výšce, tedy nějakých 10 - 11 km. No nevím jako se budu cíit teď. Ale stejně mi nedá spát co se v takové bezpečné výšce mohlo stát.