Diskuze
Auto*Mat: Kdo seje silnice, sklízí auta
Děkujeme za pochopení.
politik09
tohle je výživnější čtění
http://www.tojesila.cz/cz/s16/c1584-SKANDALY-ODS/n2149-Leto-s-Topolankem-a-Langerem" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tojesila.cz/cz/s16/c1584-SKANDALY-ODS/n2149-Leto-s-Topolankem-a-Langerem
Cyklista Motorista
Pomůže jedině hromadná
Přátelé, auto, vlak, autobus i kolo jsou dobré vynálezy, ale když se špatně používají tak nastane problém. Kdo za to může? Ano, lobby a pak hloupí lidé. Takže, dnešní vývoj dopravy a věcí souvisejících ovlivňují vlivná naftová, betonová a autařská loby. Tlačí miliardy do stavby dálnic a mostů přes poslední kousky přírody (dálnice přes Medník, Trosky a další), výroby a prodeje aut a bussinesu kolem ropy včetně benzinových pump. Hodně dělá reklama, snem každého se stává býti osamoceným řidičem za volantem vozu, popojíždějícím přes centrum města. Kdyby se dostali k rozhodování jiní, potlačili individuální dopravu a investovali do rozvoje MHD, mohlo by to být lepší. Samozřejmě je rozdíl jede-li frajírek z Vinohrad do Dejvic autem zbytečně nebo člověk do práce malé obce večer na pohotovost do okresní nemocnice.
honzak
v autě i na kolech
najedu za rok cca stejně - okolo 10 000 km. Nic mě neštve tak, jako potkat na cyklostezce nabo na silnici ekomamlasa!
Zlatí šoféři MHD, zlepšili se i kamioňáci. Blbové jsou aviatici a ekomamlasové.
pepazdepa
No to je asi film..
Tendenční a hloupé.Přál bych militantním ekocyklistům,aby se jim podařilo protlačit zákaz aut ve městě.A hned potom aby jim praskla kanalizační stoupačka ve zdi,z toho šoku dostali infarkt a po propuštění ze špitálu se museli stěhovat.A striktně bych dohlížel,aby instalatér,sanitka i stěhováci používali pouze kola.Pochopitelně lidé jiného než jejich názoru by měli výjimku.
DnF
Re: No to je asi film..
Takze kdyz bydlis v pesi zone, kam auta nesmi, tak te tech 300 metru sanitaci ponesou na nositkach? Tendencni a hloupy je akorat tvuj prispevek. Nez napises nejakou blbost, podivej se napred do zrcadla, a jestli se ti neudela spatne, zeptej se maminky co si o tom mysli. A nediv se az ti nafackuje jako za mlada.
JIRKA
Tlusty liny zadky
Hlavni problem je, ze spousta lidi musi nutne vozit svoje tlusty liny zadky v aute. Nekdy kdyz jedu kolem kolony pocitam v kolika autech jede samotny clovek a je to hruza.
Algol
Re: Tlusty liny zadky
A co je ti potom, všiváku, jestli jezdím já v autě sám nebo ne? Je to snad tvůj problém? Nebo mám brát před Prahou stopaře, abych se tobě zavděčil?
Martin
Nesmysly
Už dnes díky modrým zónám do centra nejezdí nikdo, kdo tam nutně nemusí, ovšem aut je tam stále plno. Selským rozumem zjistíme, že problémem je tranzit přes centrum, viz dálnice u Muzea. Pakliže bude hotov Pražský okruh, problém se vyřeší sám od sebe a bude dost místa i pro cyklisty.
Honza ZZR
Dobudovat okruh kolem prahy? Ano.
Jenže to by nesměli být kluci a holky z buzno*matu také proti dobudování pražského okruhu, protože ty peníze se přece mohly použít na budování cyklostezek! Však se podívej na jejich web.
Není nad to, když o dopravě a jejímn řízení rozhodují absolventi FFUK, AMU a podobných, "ostře technicky profilovaných" vysokých škol. Jediný účel, který tyhle nátlakové akce mají je ten, že si aktivisti přijdou v získaných grantech na hezké peníze z naší společné kapsy.
Jsem rád, že nebydlím v Praze, ale doufám, že další cyklojízdu se cyklounům podaří to, co chtějí - že někomu z provokovaných řidičů rupnou nervy a trochu jim pročistí peloton. Nebude mi to líto ani trochu.
Vasek
Udej souseda!
Na udavani existuje krasny automatizovany udavaci portal.
Zalozim Auto*Mat, i kdyz se k tomu ti zm*di nehlasi,
ehm
proč auta?
Jedním z důvodů problému s "přemnoženými" osobáky jsou zrůdné satelitní "paneláky na placato" - lidé z velkoměst chtějí bydlet na venkově a ve snaze realizovat si tento sen venkov ničí.
Navíc dům na venkově je pro ně pouze "noclehárnou" - vše co od života čekají nacházejí jen a jen ve městě. Bohužel dopravní obslužnost satelitů je podstatně slabší než města samotného - není neobvyklé, že typická "satelitní rodinka" má dvě i více osobních aut. Všichni (táta, máma, děti bába) vyrážejí svými autíčky směr město. Jednak ucpou všechny příjezdové komunikace (nestavěné na takový provoz), dále znepříjemňují krutě život místním a ve městě pak poskakují v nekonečných kolonách, aby po příjezdu na místo určení marně hledali místo k zaparkování.
Přidejte k tomu koktejlu ještě nejmodernější psychickou úchylku dnešních dnů - motorkáře - kteří se snaží plnit si svůj pubertální sen o svobodné jízdě bez hranic na stejných cestách - a máte výsledek: agresivita, bezohlednost, široké daleké okolí zamořené hlukem, smradem a prachem, a spoustu mrtvých.
Algol
Re: proč auta?
Ano, sou tady hromady mrtvol...kdys naposledy viděl nějakou havárku s mrtvým, ty jelimane?
kuba
auta
je jasné, že myšlenka města, kde vše neustupuje autům, popuzuje všechny zdechlé páprdy, co si tak rádi vozí své zadnice. tomu se nelze divit.
Petr
Cim vice silnic tim vice aut
Ale cesi se neponauci, idioti prodavaji pole a stavi se tam silnice, skladist a prodejny aut aby bylo vice aut na silnicich; a roste zavislost na jidle produkujicich zemich, podstatne horsi nez zavislost na RVHP.