Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

DOLEŽAL: Medvědí služba Martě Kubišové

Rozhodnutí odvolacího soudu ve sporu Vondráčková - Kubišová je pravomocné. Teď jsme se díky manželu Heleny Vondráčkové panu Michalovi měli příležitost seznámit se stanoviskem prezidenta Klause k petici na podporu Kubišové, která vznikla ještě před řízením soudu. Podle pana Michala prezident vyjádřil jemu i jeho manželce obrovskou podporu a petici neskutečným způsobem odsoudil…
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J. Senmor

26. 9. 2010 5:03
otevreny dopis ano

Je zajimave ze se pod tento zcela spravny dopis se podepsala i chranenkyne pana Klause Lucie Bila:):  Pan prezident nema vubec osobne zasahovat do takovejch sporu  at si pan prezident hledi svojich prezidentskych zalezitosti,ale u neho je to zvykem strkat nos do ceho mu nic neni

0 0
možnosti
VB

V. Boháček

25. 9. 2010 1:02
Co proboha stále řešíme?

Co proboha stále řešíme? Petice na podporu kohokoli, je naprosto legitimní demokratická záležitost! Ovlivnění vrchního soudu jakoukoli peticí je přece naprosto nepřípustné a absurdní?!Jakási obava kterou v tomto směru cítí presidentská kancelář svědčí o úrovni jejího uvažování, což je pro ní typické!Ústní domluva stavěná nad regulérní smlouvou je v případě Martina Michala pouze projevem jeho známé agresivity a neochoty připustit jiný názor!Škoda, že opis smlouvy, kterou si Neckář s Kubišovou vyžádali a byla pro ně nepřijatelná a Michal ji odmítl jakkoli pozměnit s vyjádřením:"vaše připomínky jsou pro mě naprosto neakceptovatelné!!!!!!!!!!", (přesně  10 vykřičníků) nikdo nezveřejnil! 

Vladan

0 0
možnosti
PK

P. Kalina

24. 9. 2010 22:48
Tak teď jsou kvit

co se mimosoudních intervencí týče. Už by se to tedy mohlo přestat řešit. Je zajímavé, kolik se tomu banálnímu případu věnuje pozornosti a kolik novinářů s výrazem jediného spravedlivého se pustilo do Havla a "jeho" petice. Když to ale postavíme z jiné strany, tak je přeci jasné, že stejně jako mají všichni právo na spravedlivý proces, stejně tak si každý může napsat či podepsat veřejných prohlášení kolik chce.

Mimochodem - zatím jsem nenašel jediný pobouřený článek o ovlivňovaní soudu díky podpoře Václava Klause. Mám to chápat tak, že to, co exprezident nemá dělat, prezident může?

0 0
možnosti
TP

T. Pansky

25. 9. 2010 5:33
Re: Tak teď jsou kvit ... Muj osobni pristup

Kazdy ma pravo se k tomuto sporu nejak postavit ci vyjadrit.  Udelala to pani Kubisova i pani Vondrackova.  K jejich sporu se vyjadril i soud.  Vyjadrili se i priznivci pani Kubisove a z druhe strany odpovedeli priznivci pani Vondrackove, kam se zaradil i Vasek Klaus.  Mohou to udelat i ostatni obcane, pokud tomu chteji obetovat par minut.  Nejsem zadny pravni genius, ale par veci si pamatuji.  V odraze nastale situace jsem jednoduse reagoval tak, ze jsem vzal kazety a cedecka nesouci jmeno pani Vondrackove a vhodil do kose.  Je to jedna z vynikajicich ceskych zpevacek, ale nehodlam jakkoliv propagovat jeji jmeno.  Taktez jsem si stahl jmena lidi (umelcu?), kteri ji podporili na jejich koncertech ci v mediich a budu jimi taktez plnit odpadkovy kos.  Zivot se mi zjednodusil, zatocil jsem s krysami.  top0625top@hotmail.com

0 0
možnosti
TP

T. Pansky

24. 9. 2010 22:48
Pan Dolezal si plete pate pres devate ... 1)Petice nebyla ..

... urcena soudu, ale pani Vondrackove.  2) Pani Vondrackova, vedoma si faktu, ze nema nic v ruce, se toho chytila a oznacila petici za ovlivnovani soudu.  3)  Soud samozrejme k zadne petici neprihlizel a ani prihlizet nemohl, nebot petice - vyjadreni osobniho nazoru - nema s fakty nic spolecneho.  4)  V petici jeji autori a nize podepsani pouze vyjadrili sve zklamani nad chovanim pani Vondrackove, talentovane umelkyni s chovanim podvrataka.  Na to maji obcane pravo se vyjadrit.  5)  Pan prezident stoji ale trochu jinde a ze sve pozice by se nad temito obcanskymi aktivitami mel povznest.  Ale nedokazal to a obcanske deni oznacil svym (uz typickym) usklebkem.  Pan prezident by se mel stydet, ale neumi to.   Zaver: Podvratak zustava podvratakem, pani Kubisova zustava pani Kubisovou (a drzim ji palce), obcane uzili sveho prava rici svuj nazor, a pan prezident ... skoda ztracet slov.  top0625top@hotmail.com

0 0
možnosti
PK

P. Kalina

24. 9. 2010 22:50
Re: Pan Dolezal si plete pate pres devate ... 1)Petice nebyla ..

Naprostý souhlas :-))

0 0
možnosti
JH

J. Hochová

24. 9. 2010 19:58
Celkem mne nezajímá,jestli byl verdikt spravedlivý

Také mně je Kubišová sympatičtější, ale oba dva neměli zasahovat.Tím myslím Havla i Klause.

0 0
možnosti
JK

J. Kanioková

25. 9. 2010 20:02
A Klaus zasahoval? řekl (možná)

v soukromí svůj názor. Jen soukromě a to kdoví, jestli.

0 0
možnosti
PF

P. Fiala

24. 9. 2010 19:54
Děly se a dějí i jiné služby

Pro mne je také nepochopitelná služba, která byla vykonána paní Pajerovou, která píská na pana presidenta Klause, ale stále funguje jako zastupitelka ČR v EU.

Je to příležitost pro její konkurentky?

0 0
možnosti
JS

J. Senmor

24. 9. 2010 17:15
J. Matlas

Pane Matlas dal bych Vam za pravdu, kdyby jste nepouzil toho pitomeho nazvu neco o modrobolsevikach  driv by se ten nazev hodil k levicakum ne?Jinak co se tyce k clanku o panu Dolezalovi s Vami souhlasim

0 0
možnosti
JM

J. Matlas

24. 9. 2010 20:39
Re: J. Matlas

Ten pitomý výraz? Proč? Pod pojmem bolševictví si představuji nátlak, bezohlednou moc, nadřazenectví, lež a dnešní ODS je toho symbolem. Považuji tuto stranu za hybrid těchto bolševiků z minulého režimu. Dnešní socialisti a komunisti (jiné to hybridy) jsou v tomto smyslu proti ODS a TOP 09 čajíčci, protože jsou více solidární a empatičtí ku obyčejným lidem. Lidem co nemají ostré lokty, nikam se necpou na výnosné posty, nelžou a nekradou, nebo jen nepodstatně, a spokojejí se často za svou dřinu nízkou mzdou. Jsou to ale pitomci ti modrobolševici, když se tak necitlivě chovají, protože bez těch obyčejných by bohatí nebyli bohatí. Kyvadlem mi vychází, že mezi dnešními našimi podnikateli je až 70 % darebáků nebo hamižných lidí, zatím co v západní EU a v USA  jen cca 40 %. To je podstatný rozdíl s dalekosáhlými důsledky pro sociální smír ve společnosti.

0 0
možnosti
FD

F. Doušek

24. 9. 2010 15:11
jen malý dotaz - zmíněná petice byla

určena H. Vondráčkové nebo Nejvyššímu soudu?

To je sakra rozdíl.

P.S.  Nesbírala před časem jakousi "podporu veřejnosti" i paní Livie na obranu V. Klause? Pokud si pamatuji, tehdy mu to bylo více než milé.

0 0
možnosti
MP

M. Prokop

24. 9. 2010 14:36
Petice je volovina

na druhou stranu ovšem také neškodná volovina.

Jsou prostě lidé, které baví psát petice.

Víc bych v tom nehledal ani z jedné, ani z druhé strany sporu.

0 0
možnosti
JM

J. Matlas

24. 9. 2010 14:02
Doležel čím dál víc blbne.

Připitoměle se zamotává v morálních principech a naši zkorumpovanou modrobolševickou justici vidí vyspělou a demokratickou. Směšné a ubohé.

0 0
možnosti
MP

M. Prokop

24. 9. 2010 14:37
Re: Doležel čím dál víc blbne.

Nejste vy nějaký matlas?

0 0
možnosti