Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

S církvemi se hádat nechceme, couvá Sobotka

Sociální demokraté podle svého předsedy Bohuslava Sobotky nechtějí vést kampaň proti církvím. Billboardy, které vyvolaly kritiku náboženských organizací, jdou podle něj proti vládnímu návrhu na církevní restituce, tedy proti ODS a TOP 09. V kampani nepolemizujeme s církvemi, ale s vládním návrhem, cílem není nikoho napadat, uvedl Sobotka na tiskové konferenci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EM

E. Moucha

13. 8. 2012 20:37
Pane Skupík

nic není doloženo že ta suma je tak veliká může to být úplně jinak.Tak proč plašíte

0 0
možnosti
FS

F. Skupík

13. 8. 2012 14:52
Re: Další super článek.

Estetika zmíněného billboardu skutečně není v našem historicko-regionálním kontextu projevem dobrého vkusu, navíc je to dosti zjednodušující zkratka. Hysterie na pravici a v církevních kruzích je ovšem poněkud licoměrná.

Nikdo z těch, kdo se dnes hrozí údajné politické lži z dílny ČSSD, se totiž nijak nepozastavoval nad politickou lží o tzv. řecké cestě, která nás prý měla čekat, pokud nebudeme tvrdě šetřit, a s jejíž pomocí se podařilo pravicovým stranám sestavit vládu v roce 2010. Málokterý z církevních představitelů se tehdy pohoršoval nad skutečně obludnou estetikou i poselstvím virálu „Přemluv bábu“, zplozeného politickou hysterií okolo „řecké cesty“.

0 0
možnosti
FS

F. Skupík

13. 8. 2012 14:21
Pěkně napsáno!!!

Se vším sice nesouhlasím.V celku je to napsáno ale  pravdivě..

0 0
možnosti
DS

D. Stirský

13. 8. 2012 8:58
Lukáš, kapitola 6, vrš 30.

30:Každému, kdo tě prosí, dávej, a co ti někdo vezme, nepožaduj

zpět.

0 0
možnosti
LN

L. Nguyen 084

13. 8. 2012 21:34
Re: Lukáš, kapitola 6, vrš 30.

no ano, to je pro všechny,  jen ne pro církev.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

12. 8. 2012 20:55
Pane Moucho

věřte mi, že to od ostatních není ani tak osobní, ale pokud obecně člověk v příspěvku narazí na slovo "Masarik", tak už prostě ten obsah nemůže brát vážně...

0 0
možnosti
EM

E. Moucha

12. 8. 2012 23:18
Re: Pane Moucho

Ne nejde o to slovo"Masarik" ale jde o to že jste ani jeden nevěděli co nato napsat jak reagovat.Jinak podle pana Dr.J.Čížka jsem se ani tak nespletl.Zkuste se držet tématu.Zkuste mi odpovědět na můj předešlí příspěvek.

0 0
možnosti
EM

E. Moucha

12. 8. 2012 19:47
Už jsem se ptal

několika zde diskutujících.Proč v předkládaném zákoně je toto znění "Skutečnostmi, v jejichž důsledku došlo v rozhodném období k majetkovým křivdám, jsou

odnětí věci bez náhrady postupem podle zákona č. 142/1947 Sb., o revisi první pozemkové reformy, nebo podle zákona č. 46/1948 Sb., o nové pozemkové reformě (trvalé úpravě vlastnictví k zemědělské a lesní půdě).Možná že to chápu špatně ale proč je tam ten zákon z roku 1947.Zatím mi nikdo na to nedokázal odpovědět.Mohl byste mi to někdo vysvětlit

0 0
možnosti
VP

V. Prokeš

12. 8. 2012 18:22
Sobotka je zkrátka opět mimo mísu.

Pan nejvyšší socialista Sobotka hrdě prohlásí: "s církvemi se hádat nechceme", ale s vládou samozřejmě ano, ale to vyjde pane Sobotko naprosto na stejno, neboť znění smlouvy o navracení majetku církvím podepsalo 17 církví a s nimi samozřejmě i současná vláda. Takže je to jen od Sobotky úhybný manévr potom, co si uvědomil, že na adresu církví přestřelil.

0 0
možnosti
JK

J. Klušák

12. 8. 2012 18:43
Re: Sobotka si myslel, že církve jsou něco jako odbory

A že se k němu přidají proti vládě. Jenže, to by musel říci jako odborářům, jako úředníkům, jako důchodcům asi toto:.... "Milé církve. Vláda vás okrádá, vláda na vás šetří. Určitě si zasloužíte daleko více majetku i peněz".

Jenže Sobotka to totálně podělal a chtěl církvím pomoci tak, že by jim nedal nic. A ještě se diví, že se to církvím nelíbí.

0 0
možnosti
EM

E. Moucha

11. 8. 2012 22:52
Tak jsem to zpočítal

18 zbytečných příspěvku které šli úplně mimo téma tohoto článku.Jen proto že se panu Prokešovi nelíbil můj pravopis.Takže doufám že se vrátíme zase k tématu jak napsala paní Feřtková

0 0
možnosti
JK

J. Klušák

12. 8. 2012 7:51
Pane Moucha, žalovat se nemá, A takto už vůbec ne

Položme si otázku: Má pan Prokeš pravdu a nebo nemá? Pokud má, nezbývá, než to přijat. pokud nemá, pak vám to nijek nemůže škodit.

A pak je tu další věc, pan Prokeš zřejmě nebude psát, jak vy si přejete. A to je dobře.

Prostě někomu chyby v textu vadí, někomu chyby v textu sice také mohou vadit, ale přehlíží je.

No a včilkaj si můžete nejen můj, ale i ten váš příspěvek započíst do skupiny příspěvků mimo téma.

P.S -  Můžete mi spočítat, kolik těch příspěvků o pravopisu je jen vašich? Děkuji.

0 0
možnosti
JF

J. Feřtková

11. 8. 2012 17:13
Zpátky k billboardům

Myslím, že ČSSD to přepískla a ví už o tom. Ono nadávání na

vládu a poplatky je národní hospodský sport, ale ačkoli se tu někteří diskutující snaží zuby nehty ukázat opak, faráři pořád leckde jsou

autoritou. A teď ČSSD přešlapuje, neví jak z toho ven. Přece neuzná, že to přepískla,

ale úplně si to s věřícími rozhněvat zase taky moc nechce. Prostě pokrytectví,

vypočítavost, toť "billboardové" poselství ČSSD.

0 0
možnosti
EM

E. Moucha

11. 8. 2012 19:33
Re: Zpátky k billboardům

Máte naprostou pravdu stím že ty billboardy byli naprosto zbytečné.Mi dva jsme se shodli na tom že církev musí nejdřív doložit co jí patřilo potom se může reagovat.Ale ono se to dělá úplně opačně.Jedni tvrdí kolik se jim musí dát i když nevědi doopravdy kolik to bude a druzí jsou proti aniž by věděli kolik to bude.Takže by se mělo počkat kolik doloží.Nebo si myslíte že to je špatně co jsem napsal?Ještě bych rád znal Váš názor.Přečetl jsem si předkládaný zákon.A jemi tam divná jedna věc.Je to hlava II paragraf 5 "Skutečnostmi, v jejichž důsledku došlo v rozhodném období k majetkovým křivdám, jsou odnětí věci bez náhrady postupem podle zákona č. 142/1947 Sb., o revisi první pozemkové reformy, nebo podle zákona č. 46/1948 Sb., o nové pozemkové reformě (trvalé úpravě vlastnictví k zemědělské a lesní půdě).Proč je tam zmiňován ten zákon který je před únorem 1948

0 0
možnosti
ZS

Z. sohorova

11. 8. 2012 16:37
:):)

Mistre Moucho dostavate nejak zde zabrat,mel byste si dat tak na mesic pohov....:) Jeste na okraj vy si ty prispevky co sem pisi diskuteri schovavate???  Tak jestli ano smeji se na plnou pusu

0 0
možnosti
EM

E. Moucha

11. 8. 2012 19:19
Re: :):)

Přeji hezký den.Zase služba?Ne nedostávám vždyť ani jeden z nich až na pana Klušáka neargumentuje.Jenom se zpronevěřili tomu co sami odsuzují.Tvrdí jak dojdou levičákovi argumenty snaží se diskuzi odvézt jinam nebo začne být vulgární.No a co ti dva udělali místo aby napsali nějaký argument k mému příspěvku tak začnou opravovat.No tak čím se liší od těch levičáku.A co týká toho schovávání příspěvku.Ne neschovávám ale někdy si pamatuji kdo co napsal.To jen pan Prokeš napsal že mám nějaký zápisník když se mu po čase přeposlal jeho příspěvek v kterém jsem mu naznačil že lže.Od té doby mne nazývá soudruhem a to že jsem komunista.A hlavně jak sama vidíte začal opravovat.Myslí si že mne tím nějak vyvede z míry.Mrzí mne že se nemůžete tomu zasmát.Váš úsměv musí když se podívám na to foto moc hezký.Hezkou ničím nerušenou službu

0 0
možnosti