Diskuze
Minipivovary: Gambrinus využil naše dobré jméno
Kampaň „Patron" zřejmě splnila svůj účel. O akci, při níž se nepasterizovaná desítka a nefiltrovaný ležák Gambrinus vydávaly za produkty smyšleného malého podniku, se stále diskutuje. A svaz minipivovarů má jasno. Gambrinus prý cizopasí na jejich pověsti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
2. 7. 2015 12:54
Také si to myslím. Tedy, že "nepopulární" G využil ke zvýšení své prestiže nálepku minipivovarů. A přijde mi to prostě jako podraz. Zvláště, když si člověk vzpomene, kolik energie (a bezesporu ippněz) pivovar dával do kampaní, v nichž pivaře přesvědčoval jaký to je nápoj, i když změna jeho chuti byla evidentní ....
0
0
možnosti