Diskuze
Další kamion projíždějící na červenou ve Studénce. Přerazil závory a ujel
Děkujeme za pochopení.
Lzivy clanek !!! Pokud si dobre prectete cely clanek, vidime, jak lzive media (Lidovky) informuji. Po tragicke udalosti ve Studence jsem upozornoval na to, ze pokud je auto na prejezdu v okamziku uzavreni zavor, auto nema jinou moznost, nez zustat stat a zupobit tak kolizi s vlakem, nebo prorazit zavoru !!!! To je absolutne dementni system ceskych drah, ktere ovsem odmitaji zodpovednost. ... Dnes se stalo to, ze ridic musel zavoru ulomit, aby se dostal z prejezdu, kde by byl chycen a zpusobil by tim opet dalsi nestesti. RESENI POUZIVANE V JINYCH ZEMICH: zavory jsou pouze na pulce silnice, kde se vjizdi na prejezd. Pri vyjezdu z prejezdu navora neni. Tim se umozni bezpecny vyjezd vozidel z prejezdu tak, ze lapene auto nemusi prerazit zavoru, jako to bylo v tomto pripade. ... Mne skutecne nekdy fascinuje ceska neschopnost prijimat jednoducha fungujici reseni. Zato ve svalovani chyb na ostatni, v tom jsme kabrnaci. top0625top@live.com
Bohužel jsem viděl, jak na některých přejezdech podle Vašeho receptu, tedy bez závory na odjezdové straně, někteří "řidiči" kličkovali a projížděli na červenou.Jsem přesvědčen, že "blbovzdorné" řešení neexistuje.Oni totiž blbci jsou úžasně vynalézaví.Bohužel.
Ten "polski kierovca" by měl dostat doživotní zákaz řízení na území ČR.A všichni další cizinci.Čeští řidiči ztrátu profesního průkazu, t.zn. mohli by nadále řídit jen vozidla do 3.5 t.Možná by to pomohlo.Na okraj, jezdil jsem 45 let jako profesionální řidič, al tihle .......... nepatří za volant.