Diskuze
Kampaň kritizuje reklamní průmysl. Nejsme jen sexuální objekty, vzkazují ženy
Jsem vaše matky, sestry, kolegyně. Nejsme předměty. Zahraniční kampaň #WomenNotObjects upozorňuje na reklamy, které ženy zobrazují jen jako objekty sexuální touhy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
30. 1. 2016 6:44
Jak to říkal Plzák? - pro ženu je největší poctou ztopoření údu na ní zaměřeného muže.
0
0
možnosti
29. 1. 2016 16:45
Z uvedeného v článku je vidět, jakými howadinami se někteří lidé zabývají. Místo toho, aby smysluplně pracovali a odpočívali, vymýšlejí nesmysly. Nevím jak u jiných mužů, ale lahvička parfému, umístěná mezi ženské prsy, u mne žádnou sexuální touhu nevyvolává. Vyvolává u mne pocit debility reklamních agentur. Totéž nevyvolává žádnou sexuální touhu u žen s výjimkou snad 4% z nich.
0
0
možnosti
J. Lepka
29. 1. 2016 16:02
Milé děvenky, jak jinak byste se dozvěděly, jak máte vypadat ? Že se to nedaří ? Za to ale nemůžou reklamy !!!
0
0
možnosti