Diskuze
Protest taxikářů z druhé strany. Vydávali se za pasažéry a provokovali mě, říká řidič Uberu
Děkujeme za pochopení.
J. Řezák
Protesty taxikářů svědčí o jednom: bylo jim šlápnuto na kuří oko. A to je jen dobře. Jen tak dál.
P. Horák
https://stredoevropan.cz/2017/09/22/v-londyne-zakazali-uber-pry-i-kvuli-sexualnim-utokum-jeho-ridicu/
v Praze mozna par taxikaru krade, ale v Londyne ridici Uberu znasilni jednu zenu tydne.
Nemluve o tom ze porusovani zakona ze strany Uberu uz potvrdil i generalni advokat EU (a brzo to potvrdi i evropsky soud).
Krnacova muze lhat jak chce, taxikari maji prohlaseni ministerstva dopravy , ze Krnacova ma vsechny kompetence i povinnost Uber resit.
Š. Krastovski
Uber je Americká firma, takže platí daně v USA, ČR z toho má víteco.
J. Řezák
Protesty taxikářů před letištěm je cesta, jak si taxikáři zlepší svou pověst. Je to logické: pokud se všichni gauneři a zloději (kterým jde o koryto) shromáždí před letištěm, pak ve službě zůstanou ti sluš(nějš)í.
Je tu dle mého soudu jediný, ale zásadní problém. Taxi i Ueber poskytují z pohledu klienta stejnou službu u Ueberu na pokročilejší technické úrovni z pohledu možnosti tedy spíše nemožnosti šidit. Navíc u Ueberu stále není jasný jeho právní statut z pohledu živnosti. Pak nechť si vybere klient co se mu více zamlouvá poskytovatel služby, zda jí chce poskytovat jako Taxi nebo Ueber.
P. Horák
to neni o zakaznicich a le o tom ze pro stejnou sluzbu musi platit stejna pravidla. Samozrejme, Uber je diky zamestnavani ilegalu levnejsi, ale je to opravdu to co chcete?
J. Novák 768
A přitom by stačilo, kdyby Horák napsal: "Jsem točvolant od Liftaga a nesnáším Uber."
P. Horák
Mas pravdu, jezdim pro nejslusnejsi taxisluzbu ktera u nas existuje. Pro Uber chci jenom stejne podminky, neni mozne aby tu zivil a nechal se zivit ilegaly.
P. Horák
jaka je transparentnost spolecnosti ktera blokuje moznost kontroly z magistratu?
Vozidlo s řidičem si objednáte v aplikaci a již před potvrzením objednávky na displeji vidíte přibližnou cenua trasu. Po nasednutí do vozu můžete na displeji sledovat, kudy jedete, a porovnat to s cestou, kterou systém Uberu vybral jako nejvhodnější. Cena přepravyse tak může zvýšit například o delší čekání v dopravní zácpě nebo při zvolení delší trasy kvůli jiné dopravní komplikaci. Ale to vše cestující vidí na displeji svého telefonu.
Čtěte více
Vzpoura proti taxi aplikaci je jako ničení strojů za průmyslové revoluce
Nemůže se tak stát, že řidič cestujícího „povozí“ po městě a nekontrolovaně nažene kilometry pro vyšší platbu. Zároveň nemůže ovlivnit výpočet ceny aktivací rychlejšího počítání na taxametru (výpočet dělají servery Uberu),
P. Horák
O Krancova v diskusi priznala, ze pri kontrolach nasli nesrovnalosti pouze u 7% taxikaru. A to jeste neznamena ze kradli, nemeli treba jen nejakej papir, kterej Uber stejne nema. Takze 93% taxikaru v Praze je poctivych.
To ze se obcas doctete ze si nekdo uctoval vic nez mel, to je porad par lidi dokola, opet za to muze neschopna Krnacova ktera neni tech par lidi schopna vyresit.
Podle stejné logiky lze také odvodit, že i když 93 % taxikářů mělo papíry v pořádku, ještě neznamená, že nekradou. Předpokládám, že taxislužby velmi dobře znají ty, co je mají kontrolovat a dávají si pak více pozor.
P. Horák
A proti tomu Liftago, slusna ceska firma dodrzujici vsechny zakony a vyhlasky, chovajici se slusne nejen k zakaznikum, ale i k ridicum? A proti tomu predatorske techniky Uberu kdy ridic je jen otrok, nejlepe ilegal, aby mohli jako nekala konkurence nicict slusnou firmu jako je Liftago?
P. Horák
Co vy na to, ze ridic Uberu nevi kam pojede, Uber mu to taji dokud pro zakaznika neprijede, tak jake spolujizda, kdyz nevite kam pojedete?