Diskuze
Šéf ČD: Zkoumáme podmínky možného vstupu do Leo Expressu a RegioJetu
V době, kdy je zřejmé, že České dráhy (ČD) ztratí výsadní postavení na tuzemské železnici, se rýsuje nečekaná zápletka. Na konci příštího roku končí desetileté smlouvy, které má státní dopravce podepsané na regionální i rychlíkové tratě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
VH
VP
26. 6. 2018 10:30
Hm, a co kdyby národní dopravce trošku zapracoval na regionálních tratích?
0
0
možnosti
AT
SŠ
26. 6. 2018 10:22
Zvonka to vyzerá, že Antimonopolní úřad přejmenují na Státně monopolní úřad.
0
0
možnosti
PN
26. 6. 2018 9:31
České dráhy by se hlavně měli snažit, aby fungovali jako dráhy. Jsou zoufale pomalé a nedá se na ně spolehnout. Teď jsem měl možnost jezdit vlakem ve Švýcarsku. Dva 6 minutové přestupy a opravdu jsem se nebál, že by následný spoj ujel. 430 km za i s přestupy 4:27.
0
0
možnosti
VP
26. 6. 2018 10:33
Spolehnout se dá, když počítáte s 15 minutovou rezervou. Většinou se do ní vlaky vlezou. Co se té rychlosti týče, tak 323 km dávají ČD za 3:37
0
0
možnosti