Diskuze
Dva spadlé Boeingy, 346 mrtvých. V haváriích je jasná podobnost, plyne z analýzy černých skříněk
Děkujeme za pochopení.
P. Bárta 150
Dle tweetů jednoho z vývojářů Boeing nabízel (za příplatek) doplňkovou funkci, která indikovala případný nesoulad údaje z čidel úhlu náběhu (AoA disagree). Tou však nebyl ani jeden z postižených letounů vybaven
Určitě výrobce testoval chování letadla ve všech možných situacích horem dolem, a přesto se bohužel může stát, že u tak komplikovaného stroje se nezohlednily podmínky, které přeci "nemohou" nastat. Zrovna tak může být příčina zcela jinde, i když obě nehody vypadají zdánlivě podobně ...
Stačí si uvědomit, že v kauze MAX jde o 15000 miliard korun... cili tlak výrobce je enormní.
NA výrobce. Stačí si uvědomit, že v kauze je přes 300 mrtvých z celého světa. Boeing je leader, ale může ho to stát budoucnost. Kdysi takhle zmizel ze scény Lockheed, díky modelu Tristar, nebo DC, kvůli desítce.
Že by se do software dostala část programu pro střemhlavé bombardéry, nebo do programu řízení letu, někdo vložil vir pro pokračování teroristických útoků z 11. září?
Lidi se vzdycky boji takovych romantickych veci. Pritom je zabil prosty omyl.
P. Bárta 150
25.3. bude aktualizovany software, ale dosud neni znamo, zda byl pricinou nehod.
Znovu při této příležitosti připomínám, že Američané zrušily INF a hodlají do Evropy zavádět nové jaderné rakety. Víte co znamená selhání systému a náhodné odpálení jediné rakety ? Že už si o tom nepopovídáme.
Má smysl nyní demonstrovat proti globálnímu oteplování ?
Třeba takové TU-154, prezident Kaczynski nebo Alexandrovci s ním rádi lítali.
No Boening to svadi na FNA. Maji pravdu. FNA mel zakazat lety Boeningu ne to nechat na Trumpovi.