V samotném září se prodej snížil o 6,8 procenta na 88 600 vozů. Společnost Audi však upozornila, že si vedla lépe než celý trh a že v některých regionech zaznamenala růst. Potvrdila rovněž, že v celém letošním roce navzdory obtížným podmínkám na trhu nadále počítá s prodejem zhruba 900 tisíc vozů. „Náš prodej se v prvních třech čtvrtletích vyvíjel lépe, než se předpokládalo,“ uvedla automobilka. „Ve Spojených státech jsme upevnili svou pozici a v Číně jsme znovu potvrdili své vedení na trhu s luxusními vozy. A současná čísla potvrzují naši pozici přední evropské luxusní značky,“ dodala.
Čistý zisk Audi se v prvním pololetí meziročně propadl o 25 procent na 697 milionů eur (18 miliard korun). Celosvětová poptávka po automobilech je nyní pod tlakem, protože krize zpomalila ekonomiku, ztížila přístup k úvěrům a snížila spotřebitelskou důvěru.