Úterý 7. května 2024, svátek má Stanislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Stát chystá změny na železnici. Havlíček i ředitel SŽ Svoboda jdou správným směrem, řekl Babiš

Stát posiluje zabezpečení přejezdů, chystá zabezpečovací systém ETCS a další opatření na lokálních tratích, napsal ve středu v reakci na nehody na tuzemských železnicích premiér Andrej Babiš (ANO). Je přesvědčen, že ministr dopravy Karel Havlíček (za ANO) a generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda jdou správným směrem. Předseda vlády zároveň vyjádřil soustrast rodinám zesnulých při nehodách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Blábolení o ETCS považuji za vrcholnou drzost, protože jeho význam je hlavně pro vysokorychlostní tratě, tu nemáme žádnou, nebo tratě a lokomotivy, kde se jezdí dále mimo území státu, čili hlavní tratě. Na ostatních klidně můžeme mít národní zabezpečovače. Tam je přínos ETCS jen v případě, pokud tam není zabezpečení žádné, nebo instalovaný zabezpečovač je hloupější ETCS.

Slováci mají ETCS v provozu od roku 2010. Tak to cen komediant blábolí ?

0 0
možnosti
JH

J19i64ř39í 42H97o45l26ý

15. 7. 2020 17:33

Stát chystá změny na železnici,jdou správným směrem atd..... Tak že to půjde rychlostí jako výstavba dálnice z Brna do Vídně.:-/

0 0
možnosti

ANO, má už 7 let ministerstvo dopravy. Co to bylo keců, že dálnice na Vídeň je priorita!

0 0
možnosti
PH

ale ta reklama českých drah v babišově idnesu se přeci počítá, jak jsme zjistili do jeho kapsy...takže můžeme odvodit, že podíl na mnohopočetných srážkách vlaků, na postižených a na lidských životech má ten, kdo inkasuje podíl z reklamy...vivat babiš.

0 0
možnosti
VN

Reklama je na ČD.

Zabezpečovačka je věcí SŽDC.

Ještě nějaký nápad?

0 0
možnosti
JP

Bohužel Kalousek už po léta ničí vše, co ANO pro železnici dělá. Proto tolik nehod; a nejen letos.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
VN

Když tady před několika roky byl článek o ETCS a jak bude drahý, slintali poraděnkové diskusní, že je to tunel a zbytečnost a šíleně drahý a vůbec, že se na tom určitě někdo chce napakovat.

Když nejsou peníze, tak nejsou peníze. Třeba se teď podaří z toho půl tera něco na zabezpečovačku dát. A pokud ne - no, za císaře pána se nejezdilo o moc pomaleji a mašinfírové to zvládli. A že řídit páru, je mnohem složitější.

0 0
možnosti
IM

Á, Spasitel přichází na dráhy, když na to ani dvojministr Kafemlejnek nestačil - prej bude líp. I ten Brusel pořád zlobí. A na podzim ještě krajské volby! Ten Faltýnek prostě chybí na každém kroku. Co s námi bude?

0 0
možnosti
EN

Mluvící hlava Havlíček tapetuje 500 miliardami, které bureš nestihl rozdat kumpánům.

0 0
možnosti
SV

jo,jo,já taky vykročím správným směrem,ale směr autobusové nádraží a je to alespon výrazně levnější.;-D

0 0
možnosti
PN

Článek o Babišově střetu zájmů se na úvodní stránce krčil v koutku, nenápadný, s maličkým titulkem a bez obrázku, aby po poledni z titulní strany zmizel úplně. (A zveřejněn byl jen proto, že jde o zprávu ČTK, která je ve všech médiích, a bylo by tak trapné ji zamlčet úplně.) Zato zpráva o Babišově prohlášení maskujícím totální neschopnost vlády ANO, která má už 6 let dopravu na triku, je na prvním místě s největším titulkem a nepřehlédnutelná. Já jen abyste přemýšleli o tom, proč nemají podle zákona členové vlády vlastnit média.

0 0
možnosti
JP

Nejste vy proti panu Babišovi nějaký zaujatý? ;-D

0 0
možnosti
DM

D44a33n58i81e69l 50M12a33c54h

15. 7. 2020 13:47

Přejezdy se nezabezpečují, soutěž na ETCS vybavení lokomotiv byla zrušena. ÁBéčko si může tvrdit co chce, ale je stále úplně mimo. Ne, že by se v tom chaosu nevyznal, on ho sám vytváří. Hlavně že dal další miliardy potravinářským (=svým) firmám. V tom překvapivě chaos nemá.

0 0
možnosti