Loňský prodej v době krize pokládá firma za velký úspěch. Navíc se opět více odklonila od nejlevnějších kategorií směrem k dražším a kvalitnějším produktům. „Pokles v objemu a tržbách je dán pouze tím, že jsme přestali distribuovat campari a cinzano a dále plánovaným poklesem kategorie stolních vín,“ vysvětil marketingový ředitel společnosti Martin Fousek.
Po odečtení campari a cinzana v roce 2008 by byl podle něj podnik loni na stejných číslech jako v předloňském roce.
Objem prodaného vína a lihovin skupina nezveřejnila. Podle Fouska ale jakostní odrůdová vína loni „zajímavě rostla“. „Vykázala zdravý vývoj struktury prodejů, kdy se dařilo zejména jakostním vínům značek Víno Mikulov, Habánské sklepy, Chateau Bzenec a Vinařství Pavlov a značkovým lihovinám ve vyšším cenovém segmentu,“ uvedl Fousek. Například prodeje Pražské vodky meziročně stouply o sedm procent.
Skupina loni vyvezla 1,5 milionu láhví vín, meziročně o téměř třetinu více.