náhledy
Kampaň koalice SPOLU má na billboardech pozitivní i temnou tvář. Ta kladná, propagující změnu, se dle odborníků povedla víc.
Autor: Jakub Stadler, MAFRA
Kampaň koalice SPOLU má na billboardech pozitivní i temnou tvář. Ta kladná, propagující změnu, se dle odborníků povedla víc.
Autor: Jakub Stadler, MAFRA
Vládní strany vsadily na výraznou barevnost: ANO na modrou, ČSSD na ostře malinovou.
Autor: Jakub Stadler, MAFRA
Billboardy Pirátů a STAN obsahují větší množství textu. SPOLU cílí pestrým poutačem na mladé (vlevo).
Autor: Jakub Stadler, MAFRA
Tvář lídra a vlajka je přesně to, co voliči Tomia Okamury a SPD na billboardech očekávají.
Autor: Jakub Stadler, MAFRA
Na plakátech KSČM se opakuje prvek 5P, aniž by ale vysvětlila, oč se jedná.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Také Přísaha staví na portrétu předsedy Roberta Šlachty.
Autor: Jakub Stadler, MAFRA