PRAHA Češi jsou tolerantní k reklamám, které obsahují sexuální a erotické motivy. Naopak jim vadí reklama na cigarety a tvrdý alkohol, kterou by značná část lidí nejraději zakázala. Vyplývá to z letošního výzkumu agentury Factum Invenio. Reklamy se sexuálním a erotickým motivem by zakázalo pouze osm procent lidí, kteří tvrdí, že je tento typ reklamy pobuřuje. Naopak reklama na cigarety má být zakázána podle 51 procent Čechů a zhruba třetina lidí by to samé učinila také s reklamou na tvrdý alkohol a destiláty.
Češi tolerují erotiku v reklamě
REKLAMA
Divím se, že Fiala dokáže spát, říká Klaus k výsledkům eurovoleb. Sám v politice nechce „bidenovat“
MACHALICKÁ: Náhlá smrt Lábusova šéfa. Jarmareční pohřbívání našich slavných doprovází kýčovité přehánění
Na co se můžou těšit noví europoslanci? Tučný plat i štědrý důchod, komunistka Konečná dříve žádala o snížení
Politolog: Nerudová byla malicherná, Piráti soupeřili sami se sebou. Okamura může mít z Turka velké obavy
„Ježíš“ Ferjenčík rozklížil stranu, stěžuje si europoslankyně za Piráty Gregorová. Chce řešit volební sólisty
Agáta Hanychová: Nikdy jsem na nikoho nespoléhala. Sebe i svoje děti uživím sama
Zdá se, že se Agáta s ničím nemaže. Na první pohled ji nerozhodí žádný hejt, ani bývalí partneři, se kterými se dlouho soudila o rozložení péče o...