Duhová kulička je tradiční festival pořádaný již osmým rokem při Mezinárodním festivalu filmu pro děti a mládež ve Zlíně.
Součástí festivalu je také soutěž, ve které odborná mezinárodní porota vybírá nejlepší kreativní a zároveň etické reklamy z komerční i nekomerční oblasti. „Pokud se porota rozhodne udělit cenu Grand Prix, postupuje oceněná reklama automaticky do hlavní soutěže na festivalu Golden Drum v Portoroži,“ doplnila manažerka Duhové kuličky Nela Fišerová. Agentury a zadavatelé reklam mohou své reklamy přihlašovat do soutěže až do 1. května 2010. Soutěžními kategoriemi jsou televizní spoty, tisková reklama, nová média, out of home reklama a sociální a nekomerční reklama. O vítězi rozhodne mezinárodní porota, v níž zasednou Mike Longhurst, člen výkonné rady Evropské asociace komunikačních agentur, Johanes Newrkla, bývalý předseda Art Director’s Clubu Europe, či Giovanni Lunghi, člen výkonné rady Evropské nadace pro vzdělávání v oblasti komerčních komunikací.
Speciální kategorií je pak ještě Young Marbles, určená studentům mediálních oboru v Česku a na Slovensku. Ti mohou přihlásit návrh kampaně, který na zadané téma vypracují. I vítěz Young Marbles postupuje automaticky na festival Golden Drum.