Pondělí 17. června 2024, svátek má Adolf
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Dvacet milionů z olympijských her

Česko

TELEVIZE

PRAHA Česká televize odhaduje, že z reklamy a sponzoringu v souvislosti s letními olympijskými hrami získá zhruba 20 milionů korun. Na dotaz ČTK to uvedl mluvčí České televize Ladislav Šticha. Částka je tak nižší ve srovnání s předchozími hrami v Aténách.

„Celkové výnosy z prodeje klasické reklamy a sponzoringu LOH předpokládáme v letošním roce na mírně nižší úrovni, a to díky velkému časovému posunu. Konkrétní výše by měla být zhruba 20 milionů korun,“ uvedl Šticha.

Ačkoli prodej reklamního času ve vysílání České televize v době nadcházejících letních olympijských her v čínském Pekingu začal teprve tento týden, ČT již ví, že nejdražší spot bude vysílaný 23. srpna při finále desetiboje. Desetiboj bude jednou z nejsledovanějších soutěží, neboť v něm bude olympijské zlato obhajovat hrdina z Atén před čtyřmi lety Roman Šebrle.

Autor:

Opalovací krém pro miminka: Jaký vybrat?
Opalovací krém pro miminka: Jaký vybrat?

Pokožka novorozenců a kojenců je tenká, zranitelná a má méně melaninu, což je pigment, který chrání pokožku před slunečním zářením. Kůže miminka je...