PRAHA Česká televize odhaduje, že z reklamy a sponzoringu v souvislosti s letními olympijskými hrami získá zhruba 20 milionů korun. Na dotaz ČTK to uvedl mluvčí České televize Ladislav Šticha. Částka je tak nižší ve srovnání s předchozími hrami v Aténách.
„Celkové výnosy z prodeje klasické reklamy a sponzoringu LOH předpokládáme v letošním roce na mírně nižší úrovni, a to díky velkému časovému posunu. Konkrétní výše by měla být zhruba 20 milionů korun,“ uvedl Šticha.
Ačkoli prodej reklamního času ve vysílání České televize v době nadcházejících letních olympijských her v čínském Pekingu začal teprve tento týden, ČT již ví, že nejdražší spot bude vysílaný 23. srpna při finále desetiboje. Desetiboj bude jednou z nejsledovanějších soutěží, neboť v něm bude olympijské zlato obhajovat hrdina z Atén před čtyřmi lety Roman Šebrle.