PRAHA Podobně jako před časem Hospodářské noviny, také ekonomický týdeník Euro se rozhodl nabídnout svým čtenářům rubriku o módě. Oznámil, že od příštího týdne bude psát i o ekonomickém pozadí módního průmyslu a poskytovat „vhled do života králů módy a jejich cesty na vrchol“. Startuje i reklamní kampaň, má změnit pohled řady lidí, kteří prý Euro vnímají jako příliš odborný titul. „Spousta potenciálních čtenářů má pocit, že v něm najdou jen články o financích, politice a Evropské unii. Nová komunikace značky má zdůraznit, že Euro je čtivý společenský časopis nejen o ekonomice,“ uvedl šéfredaktor István Lékó.
Euro chce být „společenský“ titul
ČASOPISY
KAMBERSKÝ: My jsme vám to říkali, všechno zruší! Jak prezident vyhrotil Babišův postoj k penzím
Operace Kyjevský štít. Jak může vypadat přímé nasazení NATO na Ukrajině a vedlo by ke 3. světové válce?
Rusko oprášilo kvůli válce na Ukrajině „trať do ztracena“. Do Asie po ní míří stovky milionů tun uhlí
Zaráží mě, kolik bodů stačilo k přijetí na některá víceletá gymnázia, říká šéf Cermatu Krejčí
Chorvatsko vs. Itálie: srovnali jsme ceny v supermarketech i v restauracích, už vyjdou skoro nastejno
Jaké vitamíny brát v těhotenství? Poradíme vám, jak se rozhodnout.
Každá budoucí maminka se snaží zajistit pro své miminko jen to nejlepší. GS Mamavit je komplexní multivitaminový doplněk, který je speciálně...