Asi nejznámějším z východoevropských festivalů je slovinský Golden Drum (Zlatý buben), jehož letošní 16. ročník proběhl ve slovinské Portoroži ve dnech 5. do 9. října. V rámci východoevropského regionu se prosadil nejen díky tomu, že se od začátku profiloval jako festival zemí „nové Evropy“, ale i díky atraktivnímu umístění na jadranském pobřeží, kde je i začátkem října příjemné klima.
Trochu v jeho stínu zůstává o tři roky starší mezinárodní festival reklamy a marketingu Red Apple, jenž se v podobném termínu koná v Moskvě (jeho 19. ročník se letos uskutečnil ve dnech 23. až 25. září). Pořadateli této soutěže jsou Ministerstvo kultury Ruské federace a Asociace ruských komunikačních agentur.
Třetí mezinárodní festival reklamy a marketingové komunikace lze v rámci východoevropského regionu najít v Lotyšsku. Festival Golden Hammer probíhá začátkem léta v Rize, letos se uskutečnil jeho čtvrtý ročník.
Vedle všech těchto spíš regionálně zaměřených projektů samozřejmě existují i světové kreativní festivaly (v Evropě zejména Cannes Lions, ve Spojených státech amerických Clio) a mnoho festivalů menších či oborových (například Epica Awards, Eurobest, Méribel a další).