Středa 22. května 2024, svátek má Emil
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Česko

Firmy pomáhají: Pošlete peníze Ukrajině a vytvořte pole virtuálních slunečnic

Celkem 11 venkovních reklamních ploch na nejfrekventovanějších místech v Praze umožňuje originálním způsobem přispět na obnovu země. Celý koncept je založen na ukrajinské národní květině a symbolu odporu proti invazi ruské armády – slunečnici – která po zaslání libovolného příspěvku prostřednictvím mobilního telefonu na obrazovce vykvete a postupně tak vytvoří celé pole květin, těch, které by za normálních okolností nyní kvetly po celé Ukrajině. foto: Dentsu Creative

Ve středu 24. srpna, při příležitosti oslav Dne nezávislosti Ukrajiny a také přesně šest měsíců od začátku ruské invaze na Ukrajinu, odstartoval dobročinný projekt s názvem Flowers of Hope. Ten unikátní a interaktivní formou umožňuje pomoci lidem zasaženým válkou na Ukrajině. Vytvořila jej kreativní agentura Dentsu Creative pro Velvyslanectví Ukrajiny v České republice.
  5:00

Celkem 11 venkovních reklamních ploch na nejfrekventovanějších místech v Praze umožňuje originálním způsobem přispět na obnovu země. Celý koncept je založen na ukrajinské národní květině a symbolu odporu proti invazi ruské armády – slunečnici – která po zaslání libovolného příspěvku prostřednictvím mobilního telefonu na obrazovce vykvete a postupně tak vytvoří celé pole květin, těch, které by za normálních okolností nyní kvetly po celé Ukrajině.

Peníze, které lidé darují jak přes CLV, tak webovou stránku, poputují na konto ukrajinského Ministerstva pro místní rozvoj a budou využity na obnovu válkou zničené země a humanitární pomoc. Zároveň bude moci každý z dárců umístit na svoji slunečnici vzkaz, který bude viditelný na webové stránce. Další fází projektu je pak umístění velkoplošné interaktivní obrazovky v centru Kyjeva, na které se Ukrajinci budou moci dotknout jednotlivých květin a přečíst si tak vzkazy vyjadřující podporu z celého světa.

Ve středu 24. srpna, při příležitosti oslav Dne nezávislosti Ukrajiny a také přesně šest měsíců od začátku ruské invaze na Ukrajinu, odstartoval dobročinný projekt s názvem Flowers of Hope. Ten unikátní a interaktivní formou umožňuje pomoci lidem zasaženým válkou na Ukrajině. Vytvořila jej kreativní agentura Dentsu Creative pro Velvyslanectví Ukrajiny v České republice.

„Prvních pár měsíců jsme byli svědky obrovské finanční, humanitární a další pomoci českých občanů, poté však začal zájem postupně opadat, nicméně válka na Ukrajině stále pokračuje a podmínky pro život jejich obyvatel se neustále zhoršují,“ komentuje Tomáš Szczotka, manažer Dentsu Creative, který byl pověřený projektovým řízením.

„A protože se od začátku napříč agenturou snažíme pomáhat tím, co umíme nejlépe, byli jsme opravdu rádi, že jsme mohli pro ukrajinské ministerstvo vytvořit a zrealizovat kreativní nápad, který rozproudí společenskou debatu, bude postavený na inovacích a technologii a pomůže vybrat peníze na zlepšení životních podmínek obyvatel na Ukrajině,“ dodává Simona Breen, Client Service Director Dentsu Creative.

Digitální CLV budou umístěna v ulicích Prahy minimálně jeden měsíc a plochy bezplatně jako akt podpory poskytla společnost JCDecaux. Aktuálně však již jedná Velvyslanectví Ukrajiny za podpory Dentsu s dalšími zeměmi o umístění těchto reklamní ploch tak, aby vzniklo nejen české virtuální slunečnicové pole, ale jedno nekonečné, mezinárodní.

Autor:

Pracující důchodce skončil po nehodě bez příjmů. Účty poplatil díky životnímu pojištění
Pracující důchodce skončil po nehodě bez příjmů. Účty poplatil díky životnímu pojištění

Spousta důchodců si dnes přivydělává, aby zvládli zaplatit stále rostoucí výdaje a nemuseli se spoléhat na pomoc svých blízkých. Podobně tomu bylo...