Nejvyšším oceněním vyznamenaná televizní reklama podporuje přípravek určený na potíže s prostatou. Spot s názvem Pisoárie vyniká jednoduchým nápadem - na černém pozadí tryská fontána žluté tekutiny, k níž zní spokojená árie. „Reklama vznikala zhruba před třemi měsíci. Vymýšleli jsme ji rádi, i proto, že se tento problém bude brzy týkat i nás, stárnoucích reklamních tvůrců,“ uvedl pro LN kreativní ředitel Young & Rubicam Daniel Růžička. Spot už vyhrál cenu Golden Hammer na festivalu v Rize a minulý týden obdržel Zlatou pecku ve stejnojmenné domácí soutěži Asociace českých reklamních agentur. Zadavatelem reklamy byla farmaceutická společnost Delpharmea.
Zlatou pecku získaly také další v Portoroži oceněné české televizní reklamy, a sice série spotů Sazky a spot Euro RSCG pro Unicef.
Zvláštností reklamy na Prostaben je to, že se v celoplošném televizním vysílání vlastně ještě ani neobjevila. Podle Young & Rubicam se totiž její nasazení plánuje až na zimu. S festivalovými pravidly, podle nichž smějí soutěžit jen odvysílané reklamy, však prý tento fakt nijak nekolidoval: „Abychom ji mohli přihlásit do všech soutěží ještě letos, nasadili jsme ji na Óčku a Musicboxu, čímž jsme splnili pravidla kreativních festivalů,“ uvádí Daniel Růžička.