Diskuse k článku: S některými názory demonstrantů se lze shodnout, s dalšími ne, uvedl Hamáček

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 82
  • Poslední: 26.6. 2019 8:09
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Krátký 25.6.2019 2:48

Hamáčku, ty komiku - koho zajímáš ??? Jdi si lehnout a spi dál !!!

R. Stary 24.6.2019 23:03

Na hrobech odchazejici generace volicu ANO budou nasi potomci vzpominat, co nam nadrobili.

K. Jakubec 24.6.2019 23:29

Jakože při standardním růstu HDP svými hlasy konečně docílili po dekádách konečně vyrovnaný rozpočet ? No pokud se dostanou k moci opět ty kartelové strany , tak opravdu budou mít na co vzpomínat....

M. Bartak 24.6.2019 22:31

jj, s nekterymi stranami se da po pristich volbach jeste pocitat, s dalsimi (CSSD) ne....

P. Skála 24.6.2019 22:05

Něco je pravda a něco ne, praví s. Hamáček. Kdyby se vyjádřil přesněji, mohla by ČSSD přijít o jednoho ze tří zbývajících voličů...

M. Mrázová 24.6.2019 22:03

...poslední zhasíná ...

M. Tichý 24.6.2019 20:55

Hele Honzíku, moc se neprs, nebo tě Andrej vymění za Zabrušovače Röznera a poslední z vás zamkne Lidový dům a klíčky předá dědicům Altnera.

:)

J. Kohout 24.6.2019 19:58

Nevíte někdo, na které straně hlavy má Hamáček ksicht?

O. Dvořák 24.6.2019 19:33

Twoface Hamáček...

I. Mertl 24.6.2019 19:28

Ten Hamáček je ale hrdina, co? Takhle jít po šéfovi. A bez dovolení!

O. Dvořák 24.6.2019 19:02

Demonstrace se tak trochu snažila rozvrátit ústavní zřízení republiky, ale jinak v poho.

P. Broda 24.6.2019 19:02

Kde si na to přišel Dvořák ?

O. Dvořák 24.6.2019 19:05

Nerespekt presumpce neviny, nerespekt k vlastnickému právu a právu účastnit se správy věcí veřejných, nerespektování demokratické volby. Pořád nic?

P. Broda 24.6.2019 19:10

U politiků je presumpce viny jaksi dána. Nedovedu si představit policejního šéfa kterého vyšetřují jeho podřízení. Kdo nerespektuje vlastnické právo? Jsem li v politice nemohu pro své firmy čerpat dotace. Viz úředníci jenž skončili na dlažbě protože nepriklepli dotace Agrofertu kdo nerespektuje volby? Demonstranti? A na to jsi přišel jak soudruhu? Vyjádřit nesouhlas a občanský postoj je právem nežijeme před rokem 89 . Co to máš dále

P. Čech 24.6.2019 19:40

Presumpce viny není ani jaksi, ani nijak jinak nikde dána. Je to jen výnysl politiků a novinářů, který nasvíc odporuje našemu ústavnímu pořádku, konkrétně Listině základních práv a svobod.Nikdo Vám Vaše právo nebere. Vy však, pokud chcete demokracii, musíte ctít právo většiny. A to je právě zcela odlišné od názorů pouličních křiklounů, jichž se ukázalo býti pouhých 2% z celkového počtu obyvatel.

M. Bartak 24.6.2019 22:36

Muzem to shrnout tak, ze Letnou dokazal v posledni dobe naplnit jen Jackson a Babis (pedofil a ...... )

M. Kroutilek 25.6.2019 13:15

Je videt ze jeste mate detsky mozecek Cechu Tak jak cti demokracii Zeman a jeho vychcane ovecky na hrade Poulicni kriklouni aspon neco proti tomu bordelu co nam nadrobyl Klaus se Zemanem a ted I Babis delaji, ze aspon krici ve spravnem smeru za to vy zde jecite a mate strach z tech par kriklounu hlupaku

A. Fafejta 24.6.2019 19:15

Nesouhlas s premierovym stretem zajmu, nesouhlas s tim, ze ackoli EU zpetne neproplaci dotace pro Agrofert, z rozpoctu Ceske republiky vyplaceny jsou. Respekt k demokratickemu systemu, vyjadrene nazory jsou vyzvou k demisi, ale ta je svobodnym rozhodnutim premiera. Demonstrace poklidne, zadne konflikty, incidenty. Prestante placat nesmysly a proberte se.

P. Broda 24.6.2019 19:54

Většina není 30 % z těch co přijde k volbám. V minulosti odcházeli premiéři za méně. Trestní stíhání není zrovna málo a už vůbec takový člověk u morálních důvodů nemůže být v politice. Proč vyhodili v Brně bodů z ANO tam presumpce neviny neplatí. Nebo to neplatí jen na vůdce sekty. Vzpamatuje se.

R. Markvart 25.6.2019 0:11

Presumpce neviny je především a zejména právní institut, který zajišťuje občanovi ochranu před zákonem definovanými represivními složkami státu. Pak existuje i něco, čemu se v normální společnosti říká morálka, morální hodnoty, společenská pravidla. A právě dodržování těchto pravidel se demonstranti dožadují.

Vlastnická práva Andreje Babiše nikdo nezpochybňuje.

Volený mandát v poslanecké sněmovně rovněž.

Á propos:

Vcelku nedávno slavili Babišovi nějaké rodinné narozeniny na Čapím hnízdě. Na farmě, která jim údajně nepatří, se kterou aktuálně nemají nic společného, která je v majetku jakýchsi fondů...

P. Čech 24.6.2019 19:35

Ve znění ústavy pane Brodo, jestli vám tento nejvyšší zákon země něco říká. Konkrétně čl. 54, čl. 59, odst.2, čl. 62, odst. a, čl. 68, odst.1 a 2. Z toho všeho vyplývá, že o předsedovi vlády rozhoduje prezident republiky a částečně i parlament. Nikoliv křiklouni v ulicích.

P. Broda 24.6.2019 19:38

Požadovat demisi něhoho jako j Babiš je zase ústavní právo každého občana ve svobodné zemi. Ti co je zač prezident raději nebudu komentovat

P. Čech 24.6.2019 19:43

Požadovat můžete cokoliv, třeba přidělení zlatých dolů v Jižní Africe. Jde o to, zda takový Váš požadavek má nějaký smysl .

P. Čech 24.6.2019 19:46

A jmenujte mi, prosím konkrétní článek ústavy, který říká, že je právem každého občana požadovat demisi předsedy vlády. Podle mne žádný takový článek ústavy neexistuje

A. Fafejta 24.6.2019 20:09

Co neni zakonem zakazano, to je dovoleno. Pozadovat demisi muzete po jakemkoli politikovi chcete. (Obecne jde o svobodu slova) V zaveru je to ovsem jenom jeho svobodne rozhodnuti, jestli demisi poda nebo ne a to je podstatne. Bez jeho vule to nejde.

R. Markvart 25.6.2019 0:02

Požadovat demisi premiéra, tedy požadovat aby Andrej Babiš nezastával nejvyšší výkonnou funkci je vyjádřením názoru. A vzhledem k ústavně zaručené svobodě slova je to tedy nejen v souladu s Ústavou, ale svoboda slova je Ústavou výslovně garantována. Je to legitimní o to víc, že funkce premiéra není funkcí volenou, ale jmenovanou.

J. Novák 24.6.2019 18:40

Jako vzdy - zasadni a jasne stanovisko

J. Kotala 24.6.2019 18:26

V opozici s demoblokem by byli socani jen vyvrhelové. Kalousek by se jim posmíval.

F. Slavětínský 24.6.2019 18:57

Zato jejich současná role rozhodně není k popukání.Smutný pohled,jak si sami kopou hrobeček.

I. Mertl 24.6.2019 19:30

Zatímco takhle jsou jsou k smíchu pro všechny!