Pátek 31. května 2024, svátek má Kamila
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jak jeden mizerný číšník kazí pověst podniku

Klášterní šenk má všechno, co dělá dobrou restauraci - skvělé jídlo za přiměřené ceny, umístění v působivém prostředí, posezení u krbu i stálou klientelu. Škoda když tohle všechno přebije jeden protivný číšník, který si hraje na pana důležitého a umanutě vám dokazuje, že pravdu má on.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Robert Riedl

13. 4. 2009 9:43
díky za recenzi

Klášterní šenk též navštěvuji .Prostředí  vyjímečné.Jídlo výborné i když také se dá splést ve výběru.S výhradou k obsluze souhlasím.Mám podobnou zkušenost.Úklid židlí u okolních stolů půl hodiny před "zavíračkou" stojí také za zamyšlení.Ale přesto nad některými nedostatky přimhouřím oko a šenk patří mezi mé pravidelné zastávky při procházce se psem nebo večerní posezení s přáteli.Na Břevnově nemá srovnání.

0 0
možnosti

alfred

7. 3. 2009 11:57
pekna recenze

vzdycky se uchechtnu u takovych prispevku v diskusi, vy jste teda "pekni kaspari" vubec vam nedochazi o cem pohostinstvi je a navic recenze vyznela velmi velmi pozitivne az na toho pinkla bohuzel zcela typickeho pro ceske prostredi

0 0
možnosti

Jana Pěkná

4. 3. 2009 11:59
protivná novinářka

Dobrý den, reaguji na článek s názvem Jak mizerný číšník kazí pověst podniku.

Již jsem četla názor pana Kašpara a plně s ním souhlasím. Do Šenku též chodím velmi často, jak na podnikové obědy, nebo pokud mám jednání spojeném s obchodním oběděm, či večeří, rovněž s rodinou jsme Šenk za ty roky již vícekrát navštívili, a musím říct,že jsem  byla vždy nadmíru spokojena. Obsluha se vždy snažila vyjít nám maximálně vstříct, a mnohdy i v kuchyni zařídit nebo nechat připravit, co nebylo ani na jídelním lístku. Obchdoní partneři byli také nadšeni a velmi si restauraci chválili. Je to dost kruté, že jedna dáma novinářka (třeba se ten den také špatně vyspala, nebo čekala v dopravní zácpě) napsala jen její názor a vrhá tím špatné světlo na celou restauraci. Mě osobně se to zdá nespravedlivé.;-(

0 0
možnosti

Pavel Kašpar

3. 3. 2009 17:26
Jak jedna mizerná novinářka kazí pověst podniku

Dobrý den,bydlím na Břevnově a do Šenku chodím.Vždy jsem tam byl spokojen,jídlo skvělý a s obsluhou jsem byl také vždy spokojen.Ale spíše se divím,když píšete,jek tam dobře vaří a navíc že tam bylo plno,že si po 20ti minutách stěžujete že čekáte dlouho na jídlo.Mě přijde normální čekat  v plné restauraci třeba 30-40minut.A když nevydržím 20min čekat,raději jdu do Mekáče.

A Vaše věta,že host má vždy pravdu,je pěkná blbost.

Když jsem studoval a brigádně dělal v restauraci číšníka,vím,jak si lidé rádi vymýšlejí a někteří dokážou být pěkně nepříjemní až zlí.Vzpomínám si,jak jsem dělal na baru a dva chlápci si u mě obědnali vodky s ledem.Když jsem je donesl,řekli že chtěli bez ledu.Když jsem přinesl nové(tamty jsemsamozřejmě musel zaplatit),řekli,že nechtěli vodky,ale Tequilu.Když jsem se bránil,odpověděli,že pravdu má vždy zákazník.tak jsem donesl Tequily a pánové si obědnaly cigarety,samozřejmě,že když jsem je donesl,chtěli jiné.Takhle to pokračovalo s kávou i dortem.

A co si myslíte,že měli pravdu? Ale jen se tomu směju,protože kdo má vždy pravdu,jste vy novináři.Pardon,a ještě naši politici.:-D

0 0
možnosti