Sobota 11. května 2024, svátek má Svatava
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Návrat žáků do škol? Důvodem nemá být práce rodičů, ale vzdělání, říká ministr Plaga

Důvodem pro návrat žáků do škol má být podle ministra školství Roberta Plagy (za ANO) hlavně samotné vzdělávání dětí, nikoli potřeba návratu jejich rodičů do práce. Řekl to v úterý na interaktivní konferenci Moonshot by Aspen CE Budoucnost vzdělávání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Ne, na rodičích přetížených a deptaných kovidovou pandemií více než ty děti, protože rodiče si více uvědomují pokraj katastrofy, na němž společnost stojí, ti nejsou důležití, na těch nezáleží. Říká ministr školství. Protože jsem, naštěstí, do školy řádně chodit mohl, říkám: So eine Plage!

0 0
možnosti
AH

Mno, kdyz zvazim, co si pamatuju ze skoly, tak to tak zhave nebude ..

0 0
možnosti
JB

syn 3 trida, 1 hod. denne, žadny kroužek, žadna družina. Volny čas na siti, jutube..sport,šach,vytvarka closed, jedine vychazka ze psem.nejaky kamarad za čas. Rodič-obedy, čas s učenim, kontroly ukolu a pod.. Deti doma unudene, často hadajici se. Nasobte x3, dle počtu..ale vše jede a mame se super.

0 0
možnosti
Foto

>Podle Plagy je potřeba do budoucna přesvědčit víc lidí, že se vzdělávání vyplatí a že díky němu mohou v životě uspět.< To by ale naše debilní vláda nesměla dětem a mládeži právo na vzdělání už rok upírat. Plago, i Vy byste měl jednou stát před soudem. ;-€

0 0
možnosti
JR

Rigidita ministra je rozhodně odsouzeníhodná, ale právo na vzdělání nikomu neupíral - naopak byl zjara pokrokový a výuka byla dobrovolná! Ti, kterým na vzdělání záleží, se zapojili i bez tlaku povinnosti. Spousta ostatních ale nejenom svého práva nevyužila, naopak se vymlouvala, jen aby svému "právu" unikla. Ministrova hlavní vina byl rozjezd výuky bez funkčních opatření, neřešení situace v září, když lékaři odmítali testovat zjevně nakažené děti a prezentování zmanipulovaných studií o epidemiologické bezvýznamnosti přenosu nákazy ve školách. Nedůslednost a neschopnost mu vytýkat musíme, ale co znamená pro jednotlivé rodiny využívání práva na vzdělání a jakou prioritu vzdělání vůbec má, se nejlépe ukázalo právě loni touto dobou. A to má ministr absolutní pravdu - školy nejsou zaopatřovací ústav.

0 0
možnosti
AN

Pan ministr objevil kolo, co dělal rok pro návrat mimo slov ono to nejde?

0 0
možnosti