Diskuze
Motorkáři mají špatný výcvik, starší řidiči je přímo nenávidí
Děkujeme za pochopení.
J. Šrámek
Stačí vrátit vyhlášku!
Pro začátek by snad stačilo vrátit vyhlášku o svícení zpět,kdy tato povinnost se týkala jen motocyklů! Stejné diskuse se vedly,když se zavádělo povinné nošení přileb. Jinak motocyklisté a cyklisté jsou stejné věkově rozložené.Mladí kluci a dědourové přes 40!!!
T. Pansky
Soudruzka z BESIPu si hreje vlasni polivcicku, hlavne ...
... kdyz to sype. Ale resi se neco??? Ne. Copak si myslite, ze placene reklamy nekoho inspiruji??? Ne. Dalsi kurzy??? Samozrejme, je to dobry ke zdimani penez, ale opet to nic neresi. A co takhle policie, ktera skutecne dela svou praci a nebezpecne lidi na silnici chyti??? Ne, je prece treba chytat duchodce na kolech a kontrolovat, jestli maji pumpicku. ... Policie stale zije ve svem socialistickem stereotypu. top0625top@hotmail.com
Z. Válek
Re: Soudruzka z BESIPu si hreje vlasni polivcicku, hlavne ...
Máte naprostou pravdu. Jde jim především o kšeft. Skutečnost je poněkud jiná. Já jsem začínal na Hondě CBR 600 ve 45ti letech. Nikdy před tím jsem na motorce silnější jak 50ccm neseděl a neměl jsem v té době dokonce ani řidičák. S motorkou jsem od prodejce jel domů 250 km a jezdil jsem s ní 10 let. Za tu dobu jsem měl boračku pouze jednu, když mě zcela úmyslně sestřlil 70 ti letý důchodce, který mě nedal přednost a když jsem se mu chtěl vyhnout, vytlačil mě úmyslně ze silnice. V tomto spočívá hlavní nebezpečí pro morkáře a teprve potom jejich vrozená schopnost, tedy talent motorku ovládat. Kdo tuto schopnost nemá, nenaučí se to s motorkou ani po absolvování 1000 autoškol.
J. Frgalova
já na ně kašlu
když mne neohrožují, nebo se nelepí na kufr auta, nepředjíždí z prava atd.. jsou mi vcelku volní.
Akorád kdyby přišly do módy méně hlučné stroje, to bych uvítala. Zatím je největší king, kdo o sobě dá nejvíc vědět a nejlépe ve městě pod okny lidí ..