Diskuze
Na nezvladatelné žáky čeká zřejmě izolace
Děkujeme za pochopení.
Hanka
Velmi dobrý nápad!
Nebude to sice úplně zadarmo (potřeba zaplatit "hlídače"), ale je to velice efektivní způsob. Co potřebujete jiného, než dostat ze třídy dítě, které neumožňuje ostatním klientům získat to, pro co do školy přišli/byli posláni? Na střední ho vyhodíte, na vysoké půjde sám, ale povinná školní docházka? Fyzický trest, jak ho tu mnozí navrhují, není naprosto potřeba, od toho učitel placen není a na to nestudoval pět let, aby se v pracovní době vyčerpával rvačkou s žáky či aplikací izolepy přes ústní otvor. Učitel má učit, není-li mu tato činnost umožněna, je zcela nejhladším řešením zbavit se rychle rušitele a pokračovat v práci. Ostatní návrhy jsou jen mrháním kvalifikovanou pracovní silou.
pája
řešení
Já bych zavedl PŘIMĚŘENÉ fyzické tresty a manuální práci po škole.Jedině takhle lze docela zvládnout grázlíky.Za mých školních let jsme dostávali přes hubu nebo přes ruku,případně žuchan do zad a nikdo z nás si nestěžoval.Doma neměl nikdo odvahu se s tím pochlubit.Věřte fungovalo to.Dnes se všechno zbytečně moc řeší.
skrap
jedna blbost větší než druhá
Vážení kolika z vás se doma syn či dcera přiznali k něčemu zač opravdu dostali trest. Vždy za to mohl soiusedovic pepík a já nic . No a teť si to dejte dohromady s tím jak by jste reagovali na to že vám dítě vyloučí , podle něj neprávem . Chudák pedagog. Jediný řešení pár facek ,ty už mu nikdo neodpáře. Vyvést za dveře tam jednu dostane druhou o dveře a je klid. To je moje zkušenost ze školních lavic.
Forstmeister
Re: jedna blbost větší než druhá
Když jsem udělal průser ve škole, držel jsem kušnu, tatík by mi dal návdavkem "világoš". Halt jiná doba, jiný mrav. Nicméne seřežu i svého vnuka (ať se třeba ochránci veškerých práv se defekují), když udělá nepravost. Proutek se musí ohýbat, pokud je mladý Jsem staromilec.Mohu se ale mýlit. Můj názor.
x
Izolace?
Nestačila by rákoska? Absence jasně definovaných (ale širokých) mantinelů se vám vymstí.
Janula
Školství
Na kantory v první línii u nás nikdy!!!!! nezbudou finance.Jen těch ústavů,přifařených pod Min.školství co už vzniklo!!!!A co za "chytrosti" furt vymýšlejí.Kolik peněz stála akce Internet do škol pod vedením ČSSD v době,kdy dobří ředitelé už dávno internet měli a dodnes jinde není,pod tímtéž vedením jen 1 přihláška na stř.školu,státní maturity sežraly milióny,maturita na nečisto,jejíž výsledky dorazí do škol,když jsou maturanti dávno pryč atd.Je to horší než množiny,které u nás zaváděli,když se všude od toho ustupovalo.Teď se ruší osnovy,když je v Anglii zavádějí,aby bylo stanoveno zákl.penzum učiva.Hrůza!
Pr(u)dič
Re: Školství
Když už jste se otřel o ČSSD, tak předposlední věta by měla být: Teď, pod vedením ODS, se ruší osnovy,když je v Anglii zavádějí,aby bylo stanoveno zákl.penzum učiva.
Josef
izolace
Stačil by zvukově izolovaný kabinet a jeden svalnatý vykonávatel trestů. Takový frajírek co si myslí, že nad něj není by změnil za chvíli názor po výprasku rakouskou na to místo kde má mozek ( myšleno prdel).
V.Novák
Neizolovaný by byl lepší.
Ovšem nejdřív by se musel změnit zákon tak, aby nebylo třeba vykonavatele po každém výkonu nahrazovat novým - neb ten původní jde sedět.
good_luck!
do jiné místnosti bych zavřel rodiče
namísto psychologa by tam měl být ring volný - tréninkový prostor pro místní boxerský popř. skin klub....
a
A co je to ta kyberšikana
A co je to ta kyberšikana. Co je to šikana vím. Pokud je kyber odvozeno od kybernetiky, pak se jedná o vědu o řízení. Že by se jednalo o nový způsob řízení učitelů šikanou?
Forstmeister
Nezvladatelní žáci...
Co je to vlastně "nezvladatelný žák"? Pravda, je to ode mne asi blbá otázka, kantořil jsem jako externista na střední škole, tam obvykle kantor má jinou kategorii "nezvladatelných extrovertů". Začnu tedy od "shora". Žák (student) musí mít zájem o to, co studuje (ne jenom "mít maturitu"). A od toho je pedagog. Asi proto, že našinec byl externista v oboru, své studenty jsem zaujal nikolivěk "osnovní školometikou", ale kombinací teorie a jejího praktického užití. Nezajímalo mne "lajnování" okrajů sešitů (přímo jsem jim řekl, ať si to píší třeba na "hajzlpapír"), hlavně aby pochopili princip a podstatu "látky". Třeba takový "ekonomický bod zvratu". Pak pochopili, k čemu jim je třeba tangenta (kterou se učili v matematice a analytické geometrii), co a jak to využít v třeba v "controllingu", co je to matematicky limita a derivace a jak tyto nástroje logicky užít v účetní evidenci (princip, nikolivěk zákonné užití).
U nezvladatelného žáka "nižšího stupně" je to složitější. Samá baba, coby učitelka, to si koleduje o předmětný problém, kdy kantorům bylo oďňato právo tlouci nezbedné nezletilce, díky "multikulti" hovadům. Parfors je základní metodou základního výcviku živočichů, kteří nejeví známky "socializace". Kde nepomáhá "cukr", tam musí nastoupit "bič". Jak u psů, tak i u žáků. Můj názor.
hafusak2
Re: Nezvladatelní žáci...
Také jsem pár let docházel na střední školu jako externista. Když jsem tam přišel, tak asi po dvou měsích jsem byl jedním mlaďákem nějak označen a někam poslán. Měl smůlu, seděl hned u dveří. Jednu chytil hned v lavici, poté byl chycen "za škrtítko, za prdítko", prohozen dveřmi na chodbu, tam chytil několik dalších a poté byl vhozen zpět do třídy. Nikde se nic neprojednávalo, vše prošlo v tichosti. Od té doby po řadu dalších let jsem měl pověst někoho, ke komu se vyplatí chovat slušně a už jsem měl pokoj. Když potom dotyčný po letech nastoupil do stejné firmy jako mladý inženýr, hned si vzpoměl a dost jsme se zasmáli.