Neděle 16. června 2024, svátek má Zbyněk
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Naše smrčky překonaly i Norrise

Česko

„Kampaň se smrčky se co do líbivosti umístila minimálně o 10 procentních bodů výše než kampaně konkurenčních operátorů,“ říká Markéta Moreno, ředitelka pro značku, komunikaci a zákaznickou zkušenost Vodafonu.

* LN Vodafone loni investoval do reklamy největší částku ze všech mobilních operátorů...

My chceme, aby naše reklamní kampaně byly intenzivnější než reklamy naší konkurence. Hlavním důvodem je fakt, že zatím nemáme tolik prodejen v regionech, a potřebujeme tedy být nablízku klientům alespoň komunikací. Počet prodejen ale velmi rychle zvyšujeme, s čímž budou také klesat investice do reklamy.

* LN Kolik peněz stála vaše vánoční televizní kampaň?

Celkové produkční i mediální náklady na kampaň se pohybovaly v řádu desítek milionů korun. Produkce byla v tomto případě náročnější, protože kampaň měla 15 dílů.

* LN Nelitujete, že jste v reklamní kampani také nevsadili na nějakou slavnou osobnost jako T-Mobile?

Určitě ne. Naše výsledky byly natolik výborné, že k tomu nemáme sebemenší důvod. Podle analýzy oblíbenosti reklam se kampaň se smrčky co do líbivosti umístila vždy minimálně o 10 až 20 procentních bodů výše než kampaně konkurenčních operátorů.

* LN Jaké další kampaně budou následovat?

Letos se budeme soustředit na propagaci datových služeb a zařízení. Větší kampaně se objeví na jaře a na podzim.

* LN Vodafone chce navýšit investice do regionálních médií, proč?

Kampaněmi chceme zákazníky v regionech informovat o naší přítomnosti a službách v regionu. Jednou z klíčových aktivit Vodafonu v současné době je zásadně navýšit počet prodejen. Nyní máme 60 vlastních prodejen a tisíce partnerských prodejních míst. Loni jsme navíc otevřeli přes 62 franšízových prodejen a do roka plánujeme tento počet navýšit až na 130 prodejen.

Autor: