Úterý 30. dubna 2024, svátek má Blahoslav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Opozice nechce další Čechy v Afghánistánu

Vládní návrh, který počítá s vysláním dalších vojáků do Afghánistánu, nebude mít podporu opozice. Grémium ČSSD vyzvalo své poslance a senátory, aby proti takovému návrhu hlasovali. KSČM chce zablokovat posílení zahraničních misí jako takových. Komunisté navíc chtějí znepříjemnit vládě i schvalování smluv o radaru, navrhnou, aby musely být schváleny ústavní většinou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radio Jerevan

6. 10. 2008 20:34
jedno velké vojenské cvičiště

Afghánistán je pro USA jedno velké cvičiště, kde mohou zkoušet cokoliv. Aby to vypadalo aspoň trochu "legálně" zatahují do toho další státy včetně těch jejich banánových jako je Česko. Čili nejde o výhru, která stejně nikdy nebude, ale hrát si na vojáčky a zdokonalovat zbraně přímo na lidech. Žádné simulace.

0 0
možnosti

slon75

6. 10. 2008 20:42
Re: jedno velké vojenské cvičiště

Vojáci NATO plní v Afghánistánu misi OSN. A co bylo dřív, Taliban nebo mise OSN v Afghánistánu, mudrlante?

0 0
možnosti

defwf

6. 10. 2008 14:23
vítězství nečekejte

http://hn.ihned.cz/2-28777910-500000_d-ba" target="_blank" rel="nofollow">http://hn.ihned.cz/2-28777910-500000_d-ba

ale posílat hrdinně místo sebe jiné lidi na smrt, a utrácet  peníze daňových poplatníků, kteří s US válkami po světě nesouhlasí, tí vás užije ;-ORv

0 0
možnosti

Muki

6. 10. 2008 2:14
poznamka

Eugen Ionescu,: clen Francouske Akademie, který kdysi podráždil dotěrné

novináře: "90% evropských intelektůálů jsou idioti." Když požadovali

důkaz, konstatoval: "Nerozeznali nebezpečí fašismu. Nerozeznali nebezpečí

komunismu. Nerozeznají totiž vůbec žádné nebezpečí, ani když jim civí přímo do

tváře."

0 0
možnosti

Jindra

6. 10. 2008 14:22
Re: poznamka

Zástupci zbabělých voličů nemohou vystupovat jako ti co vidí nebezpečí. To by je zbabělci nevolili.  

0 0
možnosti

Muki

6. 10. 2008 2:00
historicka zasada.

Myslim, ze vetsina cechu souhlasi z nazorem statniku Chamberliana a Daladiera. Nema vyznam vest valku kvuli male, nezname zemi, po niz nam nic neni a ani vetsina lidi nevi kde lezi.

0 0
možnosti

Jindra

6. 10. 2008 14:22
Re: historicka zasada.

Cos měl ze zeměpisu debile?  

0 0
možnosti

Tvrdas

5. 10. 2008 23:59
Tak modrym blbeckum ...vcil mudrujte...proc

...a vysvetlete proc pri minulem hlasovani , o vyslaní lovcu Talibánu do Afganistanu ČSSD vytahla koalici ze sračul, páč ta pěnice-markytánka Vlasta si ani neuměla vyjednat řádnou podporu ...http://www.psp.cz/eknih/2006ps/stenprot/030schuz/s030195.htm

Dokonce se přitom prolátla Urbanova skupina chaotických agentů CIA v klubu ČSSD ,ti co na povel beze slova během 4 minut hlasovali opačně....porovnejte hlasovaní 134 a 136....

0 0
možnosti

slon75

6. 10. 2008 20:45
Re: Tak modrym blbeckum ...vcil mudrujte...proc

"Urbanova skupina agentů CIA" ;-D

A člověk, který je schopen něco takového napsat, se odvažuje druhé označit za blbečky...

0 0
možnosti

mirek

5. 10. 2008 20:01
Opozice chce hlavně k moci, za každou cenu

I popřením své vlastní minulosti a svého vlastního podílu na utváření politiky státu. Ale lze to říct i jinak. Teprve s Paroubkem se dostává pomalu ale jistě k moci opět komunistická strana, proto musí Paroubek změnit politiku ČSSD z orientace na západ na orientaci na východ. Až to udělá, bude moci vyhodit ze sedla neposlušného Filipa a dostane tam možná takového předsedu, který mu půjde na ruku, výměnou za podíl na výkonné moci, výměnou za podíl ve vládě. Máme se na co těšit. Opět nastanou"zlaté časy pod ruskou správou".

0 0
možnosti

nesher

5. 10. 2008 20:06
Re: Opozice chce hlavně k moci, za každou cenu

On to vlastně jednou prohlásil na plnou hubu. Myslím tím tu slavnou hlášku o Marťanech.

0 0
možnosti

XZ

5. 10. 2008 20:01
nechci

Hlavně nechci žádné přičmoudlíky v Čechách!!

0 0
možnosti

defwf

6. 10. 2008 14:44
Re: nechci

máš smůlu. Už se zabydleli pevně na Balkáně a brzy budou i tady.  Ti nejhorší, přičmoudlíci islámský. Jestli se ti to nelíbí, připrav se na humanitární bombardování.  ;-)

0 0
možnosti

Muki

5. 10. 2008 19:34
no jo

To je jen politicka vychcanost delat gesta na upoutani pozornosti. Reseni je vystoupit a NATO. Je to totiz akce NATO a Cesko jako clen ji ma povinnost podporovat. Jenze  to navrhnout i kdyz by to bylo ferove reseni, by nebylo popularni, tak se jen plane keca

0 0
možnosti

jen tak mimochodem

5. 10. 2008 19:54
Re:

vystoupit z NATO

na konci 80. let  nebylo vůbec zapotřebí,

neb se  velkohubě deklaroval její  zánik  v  nově  utvářeném  (evropském) prostoru.

*

naštěstí již dávno předtím byl perspektivně vytypován teroristický  omnipolár, jenž nejen dodnes ohrožuje mé nezadatelné právo, zda chcát s větrem.

0 0
možnosti

medvěd

5. 10. 2008 19:16
jako volič ODS vyjímečně ale silně souhlasím s opozicí

jako volič ODS v tomto případě vyjímečně ale zcela silně souhlasím s opozicí . nejlepší by bylo z Afganistanu zcela odejít.

0 0
možnosti

jen tak mimochodem

5. 10. 2008 19:45
Re:

nikoli,

Vy nejen souhlasíte s opozicí,

*

Vy  jste  zatím  odolal .....

0 0
možnosti

nesher

5. 10. 2008 19:06
škoda

Je to opravdu škoda, že Paroubkovo vedení ČSSD ve své patologické nenávisti k ODS klidně obětuje i zahraniční politiku s níž kdysi sama ČSSD začala (vláda ČSSD byla první která AČR do Afghanistánu poslala. Je vidět, že Paroubek ve své nezřízené touze po moci obětuje i léta budovanou pozici ČR v NATO.

0 0
možnosti

jen tak mimochodem

5. 10. 2008 19:15
Re:

"ČSSD byla první která AČR do Afghanistánu poslala"

*

snad nám doma něco přece jen zůstalo i když poslali AČR,  milý  nesere.

*

a co tam poslali ?       a co nám zůstalo ?     (tehdy  !)

0 0
možnosti