Stephanie Jackson
ředitelka marketingu, Vodafone
Úspěch letošní vánoční nabídky Vodafonu předčil naše očekávání. Zvýhodněné chytré telefony tvořily více než polovinu celkového předvánočního prodeje telefonů a o úspěchu SMS a MMS zdarma ze serveru Vodafone park svědčí čtyřnásobný nárůst počtu zpráv odeslaných z tohoto serveru o Štědrém dnu.
Pavel Trtík
numizmatik, Zlaté Mince
Naše tržby rozhodně rostou, což považuji za ukazatel, že krize ještě nepřešla. Teprve až zájem o zlato začne klesat, bude to ukazatel, že krize ustupuje. Ovšem zatím s tím moc nepočítám, spíše naopak. U nás byl největší zájem o zlaté slitky a investiční zlaté mince.
Žádné slevy na zlato samozřejmě nedáváme, ceny zlata podle mého soudu teprve svůj růst zahájily a budou nadále stoupat, stejně jako další ceny na našem trhu.
Zdeněk Fekar
marketingový ředitel, Kanzelsberger
Předvánoční prodeje se prakticky meziročně vůbec nelišily, poslední kvartál je o malinko lepší než loňský. Nejvíce se prodával Hypnotizér od Larse Keplera a hned za ním (o 80 kusů) je Biomanželka od Viewegha.
Oba tituly vyšly už na podzim a byly nejprodávanější během celého měsíce, nejenom těsně před Vánocemi. Ivana Kováčová
Regional Marketing Manager, Marks and Spencer
V předvánočním období jsme zaznamenali několikaprocentní nárůst tržeb oproti loňskému roku, k největšímu růstu došlo v posledním týdnu před Vánocemi.
Vánočními bestsellery jsou pánské kabáty, pánské svetry, dámská pyžamka a pánské noční prádlo. Již tradičně naši zákazníci nakupovali speciální vánoční balíčky a zboží ze sekce potravin.