Otom, jaké máGMs Opelem záměry, není příliš jasno ani po včerejší bruselské schůzce. Evropská komise po jejím skončení pouze oznámila, že odpovědnost za vývoj automobilového průmyslu během současného hospodářského útlumu nesou především automobilky, nikoliv státy.
Pád Opelu by Čechům mohl pomoci, řekl ministr
BRUSEL Pád německé automobilky Opel, která se ocitla v existenčních potížích, by mohl českým výrobcům osobních vozů přinést i pozitiva. Před včerejším setkáním ministrů EU se zástupci automobilky General Motors (GM), která Opel vlastní, to řekl český ministr obchodu a průmyslu Martin Říman. Na německou automobilku v současnosti doléhají především potíže mateřské firmy a po státu žádá pomoc 3,3 miliardy eur (zhruba 90 miliard korun). „Myslím, že tu situaci (pád Opelu) neovlivní nijak významně negativně. Možná že by ji ovlivnil dokonce pozitivně, protože volný prostor by musel někdo zaplnit,“ uvedl Říman.
Strojvedoucí se schovali do strojovny, zachránilo jim to život. Naše první tragédie, říká šéf RegioJetu Jančura
V eurovolbách se hraje i o osud Spolu. Ke kroužkům lidí z ODS vyzývali premiér i Benda, v TOP 09 to „vře“
Na co se můžou těšit noví europoslanci? Tučný plat i štědrý důchod, komunistka Konečná dříve žádala o snížení
Politolog: Nerudová byla malicherná, Piráti soupeřili sami se sebou. Okamura může mít z Turka velké obavy
„Ježíš“ Ferjenčík rozklížil stranu, stěžuje si europoslankyně za Piráty Gregorová. Chce řešit volební sólisty
Realita práce s dětmi: Nikdy neuhádnete, co o svém povolání říká setra Lucia
Dětská sestra a laktační poradkyně Lucia Berešová se pohybuje ve zdravotnictví již 19 let. Přestože se ke studiu střední zdravotnické školy dostala...