Čtvrtek 2. května 2024, svátek má Zikmund
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Paroubek napadl regulérnost voleb

Premiér Jiří Paroubek zpochybnil regulérnost voleb. Ve svém projevu také vzkázal ODS, že nebude gratulovat k vítězství. Ostře se obul do novinářů a v závěru vzkázal prezidentovi, že předseda ODS Mirek Topolánek nebude schopen vládu sestavit. AUDIO
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miki

5. 6. 2006 9:45
Projev jako od Bilaka na IV. sjezdu

Kdo s čím zachází, s tím také schází. Soudruh Paroubek kolem sebe kopal posledních pár týdnů před volbami jako zběsilec, musel počítat s tím, že se někdo ohradí. Sebevětší maléry socanů zametal pod koberec jako drobné chybičky - viz případ jeho bývalého ministra zemědělství s těmi pozemky, které prodával svým známým za pár korun za hektar a pak je najednou přesunuli z kategorie pastvin do oblasti, kde se budou stavět vily a cena za metr stoupla o 1000 %!! Stát se to jinde, odejde okamžitě jinde nejen ten ministr, ale i premiér, který na něj dohlížel.. ale ono se to střádalo už dříve, třeba blahé paměti poklepal pan Zeman na základní kámen dálnice Olomouc - Ostrava a když to po něm převzal Špidla, rychle to ještě těm Izraelcům sebral a i když jim musel vyplatit tuším asi 1 a půl miliardy Kč odstupného, pořád se to vyplatilo, protože ta firma která to pak převzala po nich, to byla schoná postavit o 50 miliard levněji. To si pak člověk klade ošklivé otázky, jestli tenkrát, když to ti Izraelci tak rychle a bez soutěže s tím drahým rozpočtem poprvé dostali přiklepnuté, nedostal někdo na kafe... Stíhačky, obrněné transportéry, elektronické mýto a spousta dalších věcí, všechno se kupuje skoro bez soutěže, vždycky to nejzastaralejší, nejdražší, co se jinde už vyřazuje z provozu a přitom je možnost koupit jiné moderní, levné a ověřené věci. Pak se není co divit, že má Paroubek  panickou hrůzu z toho, že by mohl někdo vlézt do těch jejich šuplíků s účty z těchto šmelin dříve, než je oni stihnou někam zakramařit. Posledního půl roku tu vládl stylem "Stát jsem Já" a podle toho to taky vypadalo. Jenže teď mu nejméně polovina lidí dala najevo že už mu jeho Lukašenkovské móresy lezou na nervy a prostě mu to toho kastlíku nehodili. Svádět to na nějakého policajta, který na něj něco vytáhl čtyři dny před volbami, může pouze ten, kdo má k panu Paroubkovi duševně blízko, tedy zběsilý paranoik. Každý duševně zdravý člověk byl rozhodnutý už dávno předtím, ať už pro něj nebo proti němu.

0 0
možnosti

penicilin

5. 6. 2006 7:49
Souhlasím s panem Paroubkem.

Souhlasím s panem Paroubkem. To, co se mu poslední týden stalo, ta hromada špíny, co se na něho nakydala na základě neověřených informací, to je hnus a stupidita. Vůbec se mu nedivím a souhlasím s ním. Skutečná mafie je jinde a já doufám že se zjistí, kde. Volil jsem ČSSD a je jen škoda, že nezvítězila. Pane Paroubku, nedejte se!

0 0
možnosti

Hipopotamus

5. 6. 2006 7:52
Re: Souhlasím s panem Paroubkem.

Já jsem taky volil ČSSD ale pokud budou další volby tak už jim hlas nedám. jedním ze základních pravidel politiky je umět důstojně prohrát a jesli to nekdo nezvládně takovým způsobem jako Paroubek, nemá v politice co dělat. Pokud se z toko ČSSD nepoučí a nezbaví se toho napomádovanýho sebestřednýho pakoše, nemá ve vládě co dělat a s mým hlasem ať nepočítá. je mi to líto ale bohužel, to byla poslední kapka.Rv

0 0
možnosti

krakonoš

5. 6. 2006 7:09
George to přepísk

Myslím co volili ČSSD, tak si musí drbat asi hlavu. Netvrdím, že ODS je buhví co, ale Jiříku Paroubku: Chce se mě blejt!!!!

0 0
možnosti

qq

5. 6. 2006 8:22
Re: George to přepísk

nezapomeňte použít igelitový pytlík...

0 0
možnosti

jen tak

5. 6. 2006 6:47
Bývalý pan premiér...

ukázal svou pravou tvář. Je mi z něj špatně.

0 0
možnosti

astrolog

5. 6. 2006 8:02
Re: Bývalý pan premiér...

Mi je zase špatně  při pohledu na  bezpateřní politiky, kteří bez uzardění rozeštvávají tento národ a  straší  vším  možným, jen aby si udrželi svá koryta. Je to jak to přísloví " pijí víno, lidu kážou vodu". Zatímco lidu naordinovali  bezprecedentní kapitalismus, oni žijí  v hlubokém  komunismu a  aby  nepřišli o své  výhody, odhlasovali si všechno možné i nemožné aby o týto výsady nepřišli. Jsem jen zvědav, koho uplatí a tím i převerbují, aby  mohli  při této plichtě  vládnout.

0 0
možnosti

r.

5. 6. 2006 6:21
Modrá totalita

Opět vidím Paroubka. Fakt se mi to zdá Ok. Názor na ODS. Taky to tak vnímám. A Paroubek mluví o ochraně demokracie. A Klaus mluví následně o ochraně demokracie a napadá Paroubka a spouští hlášku o jedné osobě co neunesla odstavení od moci. A už to jede. Topolánek a spol papouškují Paroubkův tah po moci. Přitom do vlády se hrne právě ODS. Tomu říkám kázat vodu a pít víno. Fakt, modrá slušná síla s kterou jdeme do hnoje. Přál bych Klausovi aby musel jmenovat opět Paroubkovu vládu. ;-P

0 0
možnosti

joe

5. 6. 2006 4:15
Paroubek

Vsimli jste si, ze se vedle arogance a demagogie  u Paroubka v poslednich dnech objevuje i neco dalsiho? Ze je to strach? Strach, ze ztraty moci, ze ztraty moznosti ovlivnovat. Od momentu, kdy promluvil pan Kubice, je mozne  v Paroubkovych ocich pozorovat obavy. Neprozrazuji to jenom jeho oci, ale i jeho nervozni chovani, mluva. Doufam, ze vse co bylo v dokumentech a troufam si rici, ze toho bude daleko vice, ze vse bude radne vysetreno a dosetreno. A to je taky duvodem strachu, jez nyni Paroubkem doslova lomcuje.

0 0
možnosti

r.

5. 6. 2006 5:59
Re: Paroubek

A jak pravidelně kontroluješ vlastní rukou, taky si přicmrndává do trenek a občas se podělává. Nejspíš strachy před tebou. ;-D

0 0
možnosti

Marie Dubanová

5. 6. 2006 2:02
ale??

pan Paroubek podává žalobu na občany a voliče,kteří nevolili čssd?ale já jsem se zřejmě mylně domnívala,že ČR je svobodná a demokratická země,nebo už opět nikoliv?

0 0
možnosti

r.

5. 6. 2006 6:03
Re: ale??

Panebože, on už stihl žalovat 2 mil. zlodějů? Diktátor, ale pracovitý. O jaké žalobě to mluvíte? Já vás prokoukl, že vy jste Marie Topolánková? ;-D

0 0
možnosti

r.

5. 6. 2006 1:02
Paroubek má pravdu

Nejsem zaslepennec ODS. Média zaháčkovaná pravicí jedou proti Paroubkovi, veřejné mínění tvořené médii je proti němu - což vypovídá o svéprávnosti a inteligenci voličů. Pravda, doba nazrála, chceme změnu, ale štvanice na Paroubka a levici nemá letos obdoby. Což vypovídá současně o nezasloužené podpoře ODS. Jejich politika je neskutečná a přitom i zde jsou spousty jejích zastánců. ODS drží komunální politiku, prezidenta, snažila se o sněmovnu... Já tedy vidím nástup jedné strany, kterou volíme nadšeně a dobrovolně. Podobenství o 48. je zcela na místě. Počítám že i tehdy byla pravice, spíš rozdílný názor, lynčována davem levičáků. Dnes je situace obrácená, ale obdobná. V každém případě, viděl jsem opět oba povolební projevy. Až na levičácký slovník, se Paroubkovi nedá nic vytknout. To to vnímám tak jenom já? A poslechl jsem si Klause. Okřikování Paroubka a zcela jasný signál aby ČSSD Paroubka odstavila. Takže snaha ČSSD rozložit. Já se prostě bojím nástupu jedné strany. Teď se jim modrý prezident bohatě vyplácí.  Ale já pamatuji vládu jedné strany. K tomu stavu se opět blížíme, nadšeně a dobrovolně. A nesnáším názor davu, většinou je hloupý. Co mohu dělat když si většina lidí volí sladkou demenci pod křídly ODS?

0 0
možnosti

Bath

5. 6. 2006 1:54
Re: Paroubek má pravdu

Tak zrovna o Klausovi média napsala a řekla spoustu pomluv. Na rozdíl od Paroubka ale nidky nezpochybňoval volby.

Vláda jedné strany není nic špatného. V zemích s většinovým volebním systém je to zcela normální.

0 0
možnosti

Marie Dubanová

5. 6. 2006 0:48
napadl a

předseda vlády "napadl a urazil"většinu slušných lidí;Co si to,pane,dovolujete?tady v naší zemi je většina lidí slušných a Váš slovník a způsob mluvy nás všechny - uráží,tedy nás slušné; - uvědomujete si to prosím?Kdo Vás opravňuje k tomu,abyste nás,občany této země a tedy nás kteří jsme tady doma,tímto způsobem"ostouzel";slušný člověk se tímto způsobem nevyjadřuje,ani doma v soukromí;

0 0
možnosti

Swooppy

5. 6. 2006 1:52
Re: napadl a

Mohu vědět konkrétně čím Vás urazil?Čím Vás konkrétně,jako slušného člověka urazil.Já si o sobě myslím,že jsem slušný člověk a a nemám dojem že by mě někdo urazil.A to říkám sám za sebe a neschovávám se za "slušné občany" této země.A ještě něco.Jak je vidět,ráda používáte vzletná slova,občan,slušný člověk,slušné lidi a pod.Tím pádem,pokud s Vámi nesouhlasím,jsem špatný člověk?Nemyslím si to a ani mí známí. si to nemyslí.Takže si myslím že by vaše věta měla znít: předseda vlády "napadl a urazi" většinu pravicově smýšlejících lidí ....Pak by to bylo v pořádku.Jinak,je ti bohapustá manipulace.Říká Vám to něco?

0 0
možnosti

Dana

4. 6. 2006 23:00
Scházejí mi slova

Paroubek nehorázným způsobem pošpinil památku všech obětí komunistického poúnorového teroru. ˇJak dlouho to tomu hovadu bude procházet?

0 0
možnosti

Swooppy

5. 6. 2006 1:57
Re: Scházejí mi slova

Když říkáte že pošpinil nehorázným způsobem památku všech obětí komunistického poúnorového teroru,mohla by jste říci jak?Aspoň trochu konkrétněji. Mimochodem,jak dalece se od p.Paroubka lišíte vy? Vaše věta:"Jak dlouho to tomu hovadu bude procházet?" Jak pošpinil on památku jste nenapsala,ale nadávat jste nezapoměla.Pokud vím,on o Vás jako o "hovadu" nemluví,a ani nemluvil.Nebo ano?

0 0
možnosti