Diskuze
Policie má řešení kalamit na D 1
Pokud od února příštího roku vznikne na dálnici D1 kalamita, svedou policisté všechny kamiony do odstavných pruhů, aby silničáři mohli silnici upravit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
Punk
24. 12. 2005 13:05
A co dal?
A co se bude dit v teoreticke zacpe, kdyz i odstavny pruh bude zablokovany kamiony??? Kudy se na misto dostanou sanitky atd? Opet protismerem??? Udelej kozla zahradnikem a jak to dopadne.....
0
0
možnosti
dotaz
24. 12. 2005 10:01
Co bránilo shození blokujícího kamiónu z dálnice?
Neměli buldozer? Ať brnknou důchodci z vysočiny. Nebo se tam nemohli dostat volným pruhem za zácpou?
0
0
možnosti
Nawara
29. 12. 2005 8:03
Re: Co bránilo shození blokujícího kamiónu z dálnice?
Takový dotaz může dát pouze debil.
0
0
možnosti
Otakar
24. 12. 2005 7:11
Za stav na D1 může vláda a parlament !
Řešení D1 a i jiných silnic jsou peníze a vůle je tam dát. Pokud budeme tučnými sociálními dávkami plýtvat a dávat je lidem, kteří nechtějí dělat, podporovat přistěhovalce, kteří si přišli polepšit,platit z veřejných prostředků profesionální aktivisty nevládních organisací, které nikdo nepotřebuje, tak nikdy nebudeme mít dost peněz na dálniční síť jako třeba němci. Druhým důvodem potíží jsou nesmyslné podmínky transitní kamionové přepravy pro ČR v rámci vstupu do EÚ, kde děláme blbce celé EÚ. Počet kamionů v transitní přepravě je neadekvátní našim podmínkám a poplatky za tranzit jsou s ohledem na dopady směšné. Neschopnost policie vyloučit z provozu technicky neschopné kamiony,/ viz sjeté letní pneu/, bude asi ještě dlouho trvat. Navrhovaná opatření mohou dílčím způsobem pomoci při řešení kalamit, ale nepředchází jim. Proboha nechte alespoň v platnosti pro budoucno zákaz předjíždění kamionu a nemněňte to zpět , to platí napříč politickým spektrem, neboť v tomto případě by se poslanci měli dělit pouze na blbce a ty ostatní. Většina nehod kamionu na D1 je z důvodů jejich vzájemného předjíždění, radši by měla policie konat /nepřetržitě/ a vylučovat z přepravy na D1 technicky nezpůsobilá vozidla.
0
0
možnosti
Ape
24. 12. 2005 12:47
Re: Za stav na D1 může vláda a parlament !
Policie a konat ? Kde žijete ?
0
0
možnosti
Jan Kasl
23. 12. 2005 20:49
druhá část
4. Kalamitní stav byl sice vyhlášen poměrně brzy, ale armáda, nemluvě o hasičském záchranném sboru (HZS), byla nasazena pozdě. Přitom vždy (u všech kritických kolon na Brno i na Prahu) byl protisměr sjízdný a průjezdný. Stačilo tedy pod asistencí Policie ČR demontovat (rozřezat) svodidla a převést dopravu do protisměru, respektive vracet osobní automobily k nejbližšímu sjízdnému výjezdu z D1. Pak by nemusely zůstat stovky osobních aut uvězněny po celou noc za neukázněnými kamiony.
5. Je zřejmě nezbytné zavést značení zakazující vjezd kamionům do levého pruhu při sněžení či snížené viditelnosti, a to minimálně ve stoupáních.
Premium
Premium
Premium
Premium
Jan Kasl
23. 12. 2005 20:48
únor 2001 byl horší - nic se nezměnilo - tohle jsem tehdy napsal
Byl jsem jedním z mnoha nedobrovolných vězňů dálnice D1 na 130. km , v noci z 22. na 23. února (2001).
1. Takřka okamžitě po sedmnácté hodině, kdy se dálnice na Prahu ucpala, došlo k přetížení sítě Eurotelu. Naštěstí se alespoň chvílemi dařilo posílat SMS zprávy.
2. Je nezbytné instalovat světelné informační tabule, alespoň v kritických oblastech D1 (Vysočina), které by varovaly přijíždějící automobily před vjezdy a výjezdy na dálnici a eventuelně i omezily, tedy vyloučily vjezd kamionů, které celou kalamitní situaci způsobily.
3. Přestože většina řidičů rychle naladila místní rádio (tabule s frekvencí radia Vysočina by měly být samozřejmostí), až do pozdních nočních hodin nebyly řidičům sdělovány přesné informace. Nejhorší byla neznalost situace „před námi.“
0
0
možnosti
Michal
23. 12. 2005 19:02
jezdím tam každý týden
Hlavně ať už konečně něco dělaj.Jenom samý keci. Je to na D1 fakt špatný.
0
0
možnosti
Franta
23. 12. 2005 17:20
Často jezdím po dálnících...
a v případě nehody vidím bezradné policisty, kteří nevědí, co mají dělat. Předpokládal bych, že budou vyškoleni, předpokládal bych, že budou přesně vědět, že když se stane nehoda na x-tém kilometru, kde mají dálnici uzavřít a kudy vést objížďku.Nevím, proč pan ministr Šimonovský něco vymýšlí. Stejně mu to nejde, tak ať se poradí v zahraničí.
0
0
možnosti
A.
24. 12. 2005 10:50
Re: Často jezdím po dálnících...
V létě jsem zažil hromadnou bouračku v Dánsku, na dálnici kousek od Flennsburgu. Po zkušenostech od nás jsem počítal s několika hodiny stání než se všechno nafotí, zakreslí, zaprotokoluje a nabořená auta odtáhnou. Trvalo to rovných 12 minut!
0
0
možnosti
MLOK
23. 12. 2005 16:08
VZDUCH JE NAŠE MOŘE
Nejde-li to po zemi, což zkusit přemisťovat se v aetherických výšinách? Nahoru (myslím tím do vzduchu!) se přece jenom tolik blbů jako na silnice nedostane :-)).
0
0
možnosti
Ne
23. 12. 2005 15:09
V jakych odstavnych pruzich
To mysli v tech ze kterych uz pred lety udelali na polovine delky D1cky stoupaci pruhy?
0
0
možnosti
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
MS v hokeji bez sborné? Zbytečný šampionát, na naše vyloučení nejvíc doplácí Češi, tvrdí Rusové
Kým se inspiroval příběh s Jiřinou Bohdalovou v hlavní roli? Historik má s dramatem Svatá zásadní problém
Za vraždu jen pokuta? Nebezpečnou změnu zákona kritizuje Nejvyšší soud, státní zástupci i advokáti
mobilní zobrazení
Lidovky.cz
© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters. Rozmnožování obsahu pro účely automatizované analýzy textů nebo dat dle ustanovení § 39c autorského zákona je bez souhlasu MAFRA, a. s. zakázáno. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. Provozovatelem serveru Lidovky.cz je MAFRA, a.s., se sídlem Praha 5, Karla Engliše 519/11, PSČ 150 00, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328.
- Napište nám
- Kontakty
- Inzerce na Lidovky.cz
- Inzerce v LN
- VOP
- Osobní údaje
- Cookies (seznam)
- AV služby
- Kariéra