Čtvrtek 2. května 2024, svátek má Zikmund
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Policie: Zastřelený taxikář jednal zkratovitě

Zkrat v chování může být podle kriminalistů jedna z nejpravděpodobnějších příčin, proč třicetiletý taxikář napadl strážníky. Pavel Vopěnka, kterého policisté na pražském Proseku zastřelili se podle nich dopustil pokusu o vraždu. Z rekonstrukce střelby vyplývá, že muži zákona nepochybili, avšak s případem se pojí řada otazníků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Filosof

15. 8. 2007 13:28
Je n tom

vůbec   něco  k   diskuzi???

0 0
možnosti

Ši-ball

27. 6. 2007 11:20
Co nám mluvčí neřekla

jednalo se vlastně o takticko-operační cvičení "Nácvik spolupráce obou policií při zadržení pacienta uprchlého z nedalekých Bohnic ".

0 0
možnosti

Hanuš

4. 7. 2007 22:39
Re: Co nám mluvčí neřekla

(Y)(Y)(Y)(Y);-O(Y)

0 0
možnosti

Jetvart

27. 6. 2007 3:47
Trestný čin uchopení za ruku a přitáhnutí k sobě:-)))

Žena hrdinka se však dokázala vyprostit muži který následně odzbrojil dva policisty a nedal se zneškodnit jinak než zastřelením. Za chycení za ruku smrt. Tomu se říká spravedlnost a zákon.

0 0
možnosti

Daren

4. 7. 2007 22:51
Re: Trestný čin uchopení za ruku a přitáhnutí k sobě:-)))

;-(A kámoš fízl  (zajímavé svědectví, že?)si to fotil z nedaleké restaurace, když si předtím skočil domů pro foťák. Prostě klídek v nedělním odpoledni na Proseku. Tak proč ten mumraj poté? Jeden fízl na psychiatrii, druhej umazanej od kečupu na košili, další fízlové smykem do zatáčky, div se nepostříleli, odneslo to jen auto... a Pavel Vopěnka. A co ta dívenka, kterou uchopil za ruku a přitáhl ji k sobě? Není jí z toho blbě? Doufám, že jo.;-(

0 0
možnosti

No

26. 6. 2007 23:51
Jo, po chronickem brani pervitinu je sranda !

A berou ho casto taxikari a ridici kamionu - proti spanku.

0 0
možnosti

adun

26. 6. 2007 22:58
nesouhlasím s prací policie

minulý týden jsem zaparkoval v centru na přerušované čáře tvářící se jako parkování na hodinách, zkontroloval jsem si to, a šel pracovat...Jaké bylo mé zklamání, když jsem za hodinu zjistil, že mně páni z městské policie odtáhli, jen pro to, že tam přidali uplně čerstvě značku zákaz zastavení, která je ale umístěna tak že řidič neví jestli stojí na placeném parkovišti nebo v zákazu...zaplatil jsem tedy 1400,-KČ odtah 500,-kč pokutu a navíc ačkoli auto stálo na parkovišti kam odtahují asi minutu,než jsem přišel, zaplatil jsem 150,- kč parkování za celý jeden den. To nechápu. Dále včera jsem zaplatil 1000,- kč pokutu za rychlost 66km na dvouproudé rychlostní komunikaci pro změnu státní policii, kde nikdo nechodí ani jsem nikoho neohrožoval..Zajímalo by mne co dělá policie, když se stane něco opravdu závažného. Například ukradli mi před rokem a půl auto...Nic nenašli ani nevyšetřili...Před rokem mi vykradli auto....ani nepřijeli....řekli at ho sám přivezu na služebnu...nechápu způsob jakým policie masíruje naše peněženky, přitom zabránit smrtelným nehodám,nebo gaunerům, kteří opravdu dělají zločiny to neumí...ale buzerovat normální poctivě pracující lidi to jim jde krásně

0 0
možnosti

Atei

27. 6. 2007 0:53
Re: nesouhlasím s prací policie

V poslední  větě  popisujete realisticky  fungování celého státního aparátu.  Bohužel.

0 0
možnosti

VACLAV

26. 6. 2007 20:27
DOBŘE, ŽE HO ZLIKVIDOVALI +++

R^

0 0
možnosti

Daren

4. 7. 2007 22:54
Re: DOBŘE, ŽE HO ZLIKVIDOVALI +++

Teď jsi na řadě ty. :-D:-D:-D

0 0
možnosti

MIky

26. 6. 2007 17:54
A k cemu jsou "Mesti straznici"

Co je to za uroven, to si rikaji mestska policie? Dva policajti musi spacifikovat i 150 kiloveho boxera, to je potom podle me policie, ale tohle? Byli na nej dva a nechali si vzit pistoli. V prve rade bych obzaloval ty policajty minimalne za nedbalost a nechal bych je vytirat zachody.

Jinak o tom, ze kdyz ten clovek mel pistoli a miril, je podle me spravna reakce jedine strelba, rodina si muze vykladat co chce, pokud na nekoho vytahnu zbran a zamirim, automaticky ma clovek na ktereho mirim velmi dobry duvod se domnivat, ze ho chci zastrelit a tudiz se budu branit. Tady toto je v poradku, ze ta zbran byla zajistena? No a? Pokud je dokazano, ze ten clovek pistoli mel, a miril tak je to jednoznacne pokus o vrazdu a reakce policije zcela prirozena a v poradku. Mimoto stejne jako vyhruzka naplnuje skutkovou podstatu trestneho cinu, tak i vytazeni pistole a namireni na jinou osobu.

0 0
možnosti

AAA

26. 6. 2007 18:01
Re: A k cemu jsou "Mesti straznici"

Naprostý souhlas - viz ...ohrožuje-li Vás někdo zbraní, pak musíte  jednat tak, aby byl "zastaven", tj. mířit do té části těla, kde máte jistotu, že už nebude schopen vystřelit a ohrozit Vás. Sice si někteří naivové myslí, že se lotr zneškodňuje zásahem do nohy, paže ("vystřelením" pistole  z ruky etc.), což jsou ovšem notně hloupé představy podle špatných akčních filmů. Je to samosebou nesmysl, to jsou natolik malé cíle, že zasáhnout je by bylo velkou náhodou a riskem, nehledě na to, že zraněním nohy lumpovi nezabráníte ve výstřelu. A domorodý lid by si měl velice rychle zvyknout na to, že budu-li někoho ohrožovat střelnou (či jinou nebezpečnou) zbraní, tak ten druhý nebude přemýšlet jestli jenom nežertuju, ale v sebeobraně mne rychle odpráskne, a cokoli namítat proti tomu může jenom osel, který se holedbá tím, že se do podobné situace nikdy dostat nemůže. A velice se divím, kolik lidí kritizuje postup policie a nadává jí do "vrahů", přičemž o faktech nevědí vůbec nic, maximálně to, co posbírali v opileckém deliriu po hospodách. Vůbec se potom nedivím, že Češi jsou ve světě stále víc za pitomce, kteří navíc neumí víc, než každého (a sebe navzájem) bez jakýchkoli rozumných argumentů hanobit.

0 0
možnosti

tretre

26. 6. 2007 16:10
Ještě že ho prásknuli zčerstva, obzvlášt začátkem léta :-)

0 0
možnosti

Romana

26. 6. 2007 16:15
Re: Ještě že ho prásknuli zčerstva, obzvlášt začátkem léta :-)

Oni ti vymaštění "strážci zákona" koupili lidovky.cz? Ale kdo by za ně činil úkony ve správním řízení?Fakt jsi idiot, jestli takhle myslí i jedno procento národa, je to tragické. Chtěla bych vidět tebe, ty statečný hlupáku, jak bys reagoval v přpípadě, že policisty zavražděný je tvůj otec, bratr, syn?A jak vidím, je to denodenní realita. Teď ještě nabádá inteligentní advokát té mrchy Mauerové, ať se děti vzdají svědecké výpovědi proti "mamince." Divný to svět, že?

0 0
možnosti

Romana

26. 6. 2007 15:43
Tiskovka fakt moc!

Tiskovka naq ČT 24 dnes musela všem soudným ukázat, co je policie (obě) zač. Dva tam mluvili jak když vyšli z pomocné školy, do toho cenzurovala dotazy novinářů tlustá policejní bachyně, jak vystřižená z 5O. let. Zcela neeticky četli ti poldové (jeden dokonce doktor-pro ostudu)důvěrné sms, kde se chytali  slova "jsem blázen."Tím "dokazovali", že Pavel Vopěnka měl mít psychické problémy. Ten svalovec měl i problémy s četbou. Novináři, které neustále buzerovala ta bachyně, dávali inteligentní dotazy, na které ti poldové neuměli odpovědět. Fakt, troubové k popukání, kdyby nešlo o smrt nadějného kluka,den po jeho pohřbu. Co uměli, obhajovat tu policejní děvku, která už, i dle jejich sdělení, ale moc se jim do odpovědi nechtělo, měla potíže se zákonem. To je důkazní materiál, podělaní, dle záznamu, byli měští a koirunu tomu dali státní. Fakt, elitka společnosti.Soucítím s rodinou i kamarády z hokejbalu. Chudák kluk.

0 0
možnosti

L

27. 6. 2007 7:43
To jsem z toho blazen

Ted uz jen cekam, kdy na me prinde rada.

0 0
možnosti

quo

26. 6. 2007 14:55
tak nevim

Rozbit hubu poldovi, sebrat mu pistoli a neuposlechnou vyzvy na jeji odhozeni (podle zprav z novin se minimalne toto stalo) je samo o sobe dobry duvod k zastreleni. Pouceni: na poldy se nesaha. A plati to i pro taxikare.

0 0
možnosti

Fynn

26. 6. 2007 15:00
Re: tak nevim

Naprosto souhlasím. Zbraň byla náhodou zajištěna, takže dotyčný "pouze mačkal spoušť". Kdyby zajištěna nebyla, tak je postřílel. Myslím, že se důvodně cítili ohroženi a jednali zcela v souladu se zákonem. Je pravda, že by bylo dobré, kdyby zákony platily i pro taxikáře.......Ono se zkratovité jedání někdy nevyplácí.

0 0
možnosti