Úterý 14. května 2024, svátek má Bonifác
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Policie zveřejnila kontrolní místa

„Prioritou městské policie není vybrat od lidí co nejvíce peněz. Místa kontrol proto nechceme nijak tajit. Hlavní je, aby se v těch lokalitách zlepšila dopravní situace,“ zdůvodnil zveřejnění stanovišť první náměstek primátora Rudolf Blažek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

r.

14. 2. 2007 10:23
Je to nějaké divné

Mám mapku kde je těch kontrolních bodů daleko víc, a naučit jsem se jí zpaměti tedy rozhodně nezvládl. Není tohle jenom chyták na řidiče? Nebo cosi o kompetenci Magistrátu-MP a PČR?

A po zveřejnění mapky jsem si všiml na Opatovské, kde je bedna na kamery se "40" a kterou žádná mapka neuvádí, že ji řidiči začali projíždět 100. Někteří, prasata. Přitom takových beden po Praze je. Hlavně u přechodů. Tedy děti a chodci na odstřel. Nevycovanci GO! A co třeba Průmyslová. Značky "měření rychlosti", které se koná jen namátkově, ale značky docela fungovaly. Teď je jako jasné že se zde neměří?

Tedy, po Praze se jezdí opět jako za stara. Bodový systém nefunguje. Chodec, pokud se chce mezi auty prodrat, je jednou nohou v hrobě. Jakoby šmejdi za volantem nikdy nechodili pěšky. Tak doufám že na přechodech budou zdechávat zásadně jenom bezohlední řidiči co si zcela náhodou šli ten den pro cigára pěšky. ;-D

0 0
možnosti

M.KAVAN

16. 2. 2007 16:05
Re: Je to nějaké divné

Nežvaň, chodci po Praze chodí jak prasata, zastavují se na přechodech a odbbočující auta jim musí dát přednost a oni tam řeší problémy  jestli doma stará neuvařila tvrdé brambory - no to je hrozivé. Normálně bych chtěl vidět Husáka na té křížovatce, jak by si poradil. ¨Jezdit 170 km/hod je pro něj o hodně snažší:-P

0 0
možnosti

kozan

7. 2. 2007 8:40
matení pojmů

Při tzv. "úsekovém měření" nejde o žádný radar, ale o určení/výpočet průměrné rychlosti z času na projetí vzdálenosti mezi čárami (která je stálá :). Je to vlastně obdoba stařičké metody, kdy se přejížděly hadičky nastřelené na vozovku, kterou používali již soudruzi orgáni od SNB. Jen metoda zjištění okamžiků vjezdu a výjezdu se zdokonalila a zautomatizovala (včetně identifikace a vyhodnocení).

Pojem RADAR je už od ruhé světové války (1941) zkratkou pro zjišťování okamžité rychlosti předmětů (viz třeba http://en.wikipedia.org/wiki/Radar" target="_blank" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Radar) pomocí radiových vln.

Asi bylo příliš náročné požadovat od redaktorů a všelijakých zpravodajů, aby si nejprve ujasnili pojmy, kterými (dez)informují veřejnost a aby se tudíž nedopuštěli matení pojmů. Takto se dostávají na ůroveň jednoduchých lidí s omezeným slovníkem.

0 0
možnosti

I-Worm

7. 2. 2007 8:45
Re: matení pojmů

to přece nemůžete chtít, aby LN zaměstnávaly vzdělané novináře. O peníze, víme, jde až v první řadě. Noviny by byly drahý, a prostý lid by jim nerozuměl.

0 0
možnosti

IDOL

7. 2. 2007 8:35
MÍSTA SILNIČNÍHO RADAROVÝHO MĚŘENÍ BY MĚLA BÝT OZNAČENA "IN SITU" A PŘI ......

....... MĚŘENÍ MOTORISTŮ V NEOZNAČENÉM ÚSEKU, BY ......

PS ..... MĚLA BÝT TRESTÁNA POLICIE ZA ZNUŽITÍ PRAVOMOCI VEŘEJNÉHO ČINITELE!

0 0
možnosti

I-Worm

7. 2. 2007 8:47
Re: MÍSTA SILNIČNÍHO RADAROVÝHO MĚŘENÍ BY MĚLA BÝT OZNAČENA "IN SITU" A PŘI ......

lepší na jedno označené místo, kde se měří, označit ještě deset dalších, kde se ve skutečnosti neměří!

0 0
možnosti

L

7. 2. 2007 8:21
Relativne bezpecny

To je moc pekny vyraz. To snad znamena, ze ti prazsti magori tam muzou jezdit stovkou po meste relativne bezpecne.  At si tam na Praze jezdi jak chteji, ale at neotravuji na venkove.

0 0
možnosti