PRAHA Jak ovlivnila ekonomická krize rozhodování zadavatelů? Co znamená tato nová situace pro provozovatele médií a jak se z ní poučit? To budou hlavní témata druhého ročníku odborné konference Internet Advertising Conference 2009, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu. Akce se uskuteční v úterý 21. dubna 2009 ve Slovanském domě v Praze. Podtitul celé konference, určené zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, se ponese ve znamení Internetu jako nástroje pro řešení krize.
Pomůže internet s finanční krizí?
KONFERENCE
Operace Kyjevský štít. Jak může vypadat přímé nasazení NATO na Ukrajině a vedlo by ke 3. světové válce?
Rusko oprášilo kvůli válce na Ukrajině „trať do ztracena“. Do Asie po ní míří stovky milionů tun uhlí
PETRÁČEK: O čem přesně máme jednat s Ruskem? Putin nabízí mír a válečnou hranici s Ukrajinou
Nejistota na stovkách škol. Končící ředitele nemá kdo vystřídat, navíc na ně číhá časovaná bomba
Krásný a slunný byt 3+1, novostavba, Sokolov
Hornická, Sokolov
3 750 000 Kč